Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mont Blanc stelt zich voor...

Hallo allemaal, Mijn echte naam is Marianne, 24 jaar en woon binnenkort in een boerderij. Een van mijn dromen die uitkomt. Een ander droom van mij is natuurlijk boeken kunnen schrijven. Van klein af aan schrijf ik verhalen. Nu ik ouder ben, ben ik perfectionistisch en soms ongeduldig. Ik schrijf het ene verhaal niet af of ik begin al aan een ander. Mijn verhalen gaan over mysterie, bovennatuurlijke krachten, liefde, psychologie, avontuur, sprookjes. Ik hou ook van filosoferen en dichten. Buiten het schrijven om hou ik mij veel bezig met de natuur, met kunst, vegetarisch koken, sporten en lezen. Mijn lievelingsboeken zijn die van Jack Londen over wolven en De gebroeders Leeuwenhart van Astrid Lindgren. Tot schrijfs! :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het lijkt net of je een dubbele post heb geplaatst... dat je de weg moet vinden binnen deze site is logisch. dit kost mij soms ook wel moeite omdat ik ook tijden afwezig ben geweest en hier niet altijd zat. wat dat punt betreft een tip: in 'schrijvers groep gezocht' heb jij je voorgesteld. daar heb ik dan ook al een reactie voor je achter gelaten, net ook met een schrijversgroep of iemand waarmee je contact zou kunnen zoeken. is het een idee dat je bij het voorstellen bij dit topic houd en bij die andere die je als eerst plaatste je vraag naar een schrijfmaatje? het is maar een idee... mijn inziens voorkomt dit verwarring en voor jezelf denk ik ook, dat je niet dubbele topics hoeft te beantwoorden! trouwens, wederom welkom!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marianne! Als je van Astrid Lindgren houdt, dan is dit boek misschien wat voor je. Het heet "Het land dat verdween" en gaat voor een groot deel over haar leven en over haarzelf als kinderboekenschrijfster. Hier volgt de link: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/het-la… Ik kwam op deze titel omdat ik ooit (dankzij een door mij zeer gewaardeerd forumlid) een lezing van Bart Moeyaert te zien kreeg, waarin hij dit boek noemde.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, mooie berg in het zuiden :p Dat afmaken herken ik wel; doorzetten is het devies. Veel plezier!