Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

mamatanja stelt zich voor

26 mei 2010 - 21:09
hoi allemaal, Ik ben Tanja, 28 jaar, moeder van een jongetje van bijna 2 en sinds een half jaar serieus aan het schrijven. Ik schrijf voorleesverhaaltjes voor kleuters. Heb inmiddels 15 verhaaltjes afgerond en hoop dit in boekvorm uit te kunnen geven. De tante van mijn man is illustrator en die is druk bezig met de illustraties bij de verhaaltjes. Vrijdag de puntjes op de i en dan de boel opsturen naar de verschillende uitgeverijen. Marks tante gaat er ook mee naar haar uitgeverij. Zij vind dat er zeker een kans is dat het echt uitgegeven gaat worden. Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik ben nog maar net begonnen dus ik maak mijzelf geen illusies. Ik lees al een tijdje mee op deze site en vind het erg interessant en leerzaam. Ik hoop door hier regelmatig rond te kijken nog veel te groeien in het schrijven.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
26 mei 2010 - 22:06
sorry trouwens voor de spelfouten.. schaam.. lees het net nog eens terug en zie dat ik niet heel secuur ben geweest.

26 mei 2010 - 23:51
welkom hier. maak je niet druk over de schrijf fouten, ik heb ze er zoveel instaan. en verbeteren doe ik ze regelmatig ook niet...