Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anne Vogy - Vogi

Hallo allemaal... Nou, daar ben ik dan... Ik lees al meer dan een half jaar allerlei berichten op het forum en heb er echt ontzettend veel aan. Of nou ja, laat ik het zo zeggen: ik had er geen idee van wat er allemaal bij komt kijken als je een boek aan het schrijven bent, dus voor mij ging er een wereld open. Gelukkig ben ik niet uit op een groot lezerspubliek, want als ik nu lees wat er allemaal bij promotie komt kijken... niet echt voor mij weggelegd, vrees ik. Ik zal me even voorstellen: Anne Vogy, vrouw van rond de 40. Heb een boek geschreven en sta op het punt het uit te geven bij Boekenbent. Ja, ik heb verschillende uitgeverijen benaderd, ja, ik heb hier alles gelezen over POD's. Mijn boek is een autobiografie waarin ik mijn psyche analyseer. Een zoektocht naar bewustzijn, of de Ultieme Waarheid rondom het bestaan. Mijn doelgroep is mij niet duidelijk; in ieder geval vinden mensen die geinteresseerd zijn in de Advaita Vedanta het wel een boeiend verhaal. Misschien dat ik in de toekomst jullie keiharde kritiek kan weerstaan en jullie mening ooit eens zal vragen. In ieder geval, ik vind het heel erg fijn dat deze site er is! Groetjes, Anne

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
veel plezier hier! dat boek is mede gebasseerd op een stroming van het boedhisme? thans zo klinkt het of meer in die stroming...

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Anne, op dit forum! Wat leuk dat je boek uit gaat komen, klinkt interessant. Ik wens je hier heel veel plezier en veel succes met je boek.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkomswoorden! Ik moet nog één en ander aanpassen, profiel, weblog enzo. Jan, advaita vedanta is een visie welke gebaseerd is op een oude Oosterse traditie. Deze non-dualistische stroming komt langzaamaan steeds meer in de aandacht van de westerse wereld.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Vogy / Vogi, wat lijkt me dat een klus: een boek schrijven waarin je je psyche analyseert. Ik begrijp dat je er al bijna klaar mee bent? Kun je misschien eens een citaat plaatsen, bijvoorbeeld bij Boekpresentatie? En dan nog een vraagje: hoe spreek je Vogy nu uit? Als Vogi of als Wodj? Heeft het een betekenis?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Thérèse, Vogy spreek je uit zoals je het schrijft: Vogi. Mijn boek is klaar, maar het is teveel wat er in staat. Toch laat ik het drukken (in eigen beheer bij Boekenbent) en beoordelen door een aantal mensen. Ik weet ook nog niet wat mijn ambities zijn; schrijven vind ik leuk maar alles wat er omheen komt kijken vind ik juist de grootste klus. Je kunt kijken op mijn weblog (nog in aanbouw, want zo handig ben ik niet)...

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Vogi! Even een tipje: als je bij je profiel je weblog invult, achter 'homepage', dan kunnen we daar eens een blik werpen. Ik ben daar best benieuwd naar. Zijn wij niet allen zoekend?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkomswoorden! Ik moet nog één en ander aanpassen, profiel, weblog enzo. Jan, advaita vedanta is een visie welke gebaseerd is op een oude Oosterse traditie. Deze non-dualistische stroming komt langzaamaan steeds meer in de aandacht van de westerse wereld.
okay, is het een beetje gebasseerd op de geest van het boedhisme of gaat het meer richting de Tao? ik ben niet van deze stromingen, maar bepaalde wijsheden zijn wel mooi. naja, ieders eigen wijsheid natuurlijk en hoe je het bekijkt. ik ben wel christelijk en wijzend naar ieder ander, maar goed... toch vraag ik dus even...

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Jan, Volgens mij is het andersom: dat het boedhisme gebaseerd is op advaita. Ik ben nog druk bezig met die weblog van mij, maar het is lastig omdat 'ze' aan het updaten zijn geweest. Ik zou wel graag willen weten wat je/ jullie ervan vinden, maar tegen die tijd maak ik hier ergens op het forum een berichtje aan. Omdat ik ook regelmatig klik op jullie websites of logs, leek het me wel leuk het hier eens over te hebben. Groetjes, Anne