Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier ben ik dan - ijzeren.arie

23 mei 2010 - 9:46
Hallo, Met weinig zelfvertrouwen, maar gesterkt door mijn achterban,heb ik dan maar de stoute schoenen aangetrokken en besloten, dat ik maar eens wat zieleroerselen op papier ga zetten.Laat ik me eerst even voorstellen.Mijn naam is IJzeren Arie, vanwege mijn enorm grote en harde spierballen, waarop al menig spijker is recht geslagen. Ik woonsinds kort in de 'urban jungle' van Chiang Ma in Thailand.Daar probeer ik te genieten van leven als 'jong gepensioneerd ex-militair' . Verheug me enorm om met jullie kennis te maken en hoop op een goede, leuke en vruchtbare samenwerking.

23 mei 2010 - 19:15
Welkom IJzeren Arie. Hier iemand die ook nog maar kort de stoute schoenen draagt. Ze knellen nog wel een beetje maar ik ben ervan overtuigd dat ze steeds lekkerder gaan zitten. En dat geldt vast ook voor dat paar van jou! Veel plezier op dit forum :) !

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
23 mei 2010 - 21:26
Wat voert een mens naar Thailand, Arie? Is het niet een beetje onrustig daar? Wat schrijf je zoal?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 mei 2010 - 10:01
Welkom Arie, op dit forum! Wat zijn die zieleroerselen dan? Gaat het over je eigen leven of heb je iets anders in gedachten?