Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo, ik ben nieuw hier - Piet Snot

Hallo allemaal Even een korte kennismaking. Ik ben wendy, afkomstig uit het Westland en dol op lezen maar ook schrijven. Ooit wil ik een boek gaan schrijven, ben daar al in zeker zin mee bezog, maar kan wel wat extra informatie en tips daarover inwinnen. Wellicht dat ik op dit forum ideen opdoe. Mocht je nog wat van me willen weten.. just ask. groeten

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Piet Snot, welkom hier. Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het hier wel, als het over schrijven gaat... Veel plezier op dit forum!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met zo'n naam kom je bij elke uitgeverij gelijk binnen met je boek ;)
zal ik me dan maar gelijk melden bij de uitgever ? :)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mooi ! naja, maakt niets, ik ben de grootste snotneus hier denk ik dus wat dat betreft! veel plezier nogmaals!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een snotneus uit Monster? lol Welkom Wendy!
jouw loop neus? trouwens alle keren wanneer ik jou naam zie. dan denk ik aan het liedje van Keith Sweat, heb je die daar uit gehaald?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Wendy, ik heb toch een serieuze vraag over jouw nickname. Uit dit topic blijkt nergens waarom je Piet Snot genoemd wilt worden. Waarom kies je zo'n naam? Bij mij wek je dan de indruk dat je jezelf niet serieus neemt, maar 'voor Piet Snot' schrijft. En dat vind ik gewoon jammer. Schrijven is leuk, heerlijk, inspirerend, fijn en vaak ook zwaar, moeilijk en tijdrovend. Dit forum is heel prettig omdat je hier heel veel informatie kunt vinden en mensen die je steunen en vaak helpen. Je kunt stukjes tekst en gedichten uitproberen bij Proeflezen en verschillende forumleden reageren daar heel serieus op en geven je goede tips. En met de zoekmachine en de oefeningen kun je je verder scholen. Als jij echt iets wilt doen met schrijven en ook serieuze feedback verwacht en zelf wilt geven vraag ik me af of je er goed aan doet om zo'n naam te kiezen. Ik wil echt niet onaardig doen of je afkatten, maar ik meen dit serieus. Neem een andere nickname, eentje die je mooi, leuk en interessant vindt en waardoor mensen niet worden afgeleid door je nick. Tuurlijk heb ik daar helemaal niets over te zeggen, vat het aub op als een welgemeend advies.