Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - Tusdar

Ik zal me even voorstellen. Wie ben ik Ik ben Youri Schneider en kijk al een tijdje rond op schrijvenonline maar had een lange tijd geen zin om me aan te melden. Maar na die maanden dat ik hier als gast rond hang, vond ik het toch wel tijd worden om me ook maar eens aan te melden en me volledig op schrijven te richten, wat tevens mijn leukste hobby is. Dit jaar ga ik zelfs proberen om een heel boek te schrijven, met als deadline mijn verjaardag: 24-12-2010. opleiding Momenteel zit ik op de middelbare school en doe niveau TL (ook bekent als MAVO), daar zit ik nu in mijn 4de jaar dus ik doe momenteel ook examens. Als mijn examens goeg gegaan zijn en ik ben geslaagd ga ik een ICT opleidingen volgen (niveau 4), die opleiding duurt 4 jaar, maar ik probeer het in 2 jaar. Hoe schrijf ik Ik schrijf het liefst in de genre: Fantasy (science fiction vindt ik ook wel leuk, maar dat kan ik niet schrijven). Mijn schrijft style is gebaseert op de schrijf style van J.K Rowling en van Cristopher Poalini. Maar ik heb het wel mijn eigen Hollandse tintje geven, naar mijn mening wel beter dan menig bekende Nederlandse fantasy schrijvers. Ik schrijf het liefst in het perspectief van de alwetende verteller. Maar als ik opdracht krijg van iemand om een tekst in een ander perspectief te schrijven, zal ik dat met alle plezier proberen. Mijn lievelings schrijvers/sters zijn: J.K Rowling Cristopher Poalini C.S LEWIS J.R.R Tolkien Van deze schrijvers ''leer''' ik dan ook veel, voor mijn eigen boek. verdere hobby's Mijn hobby's naast schrijven zijn: Computeren, Lezen, gamen en verliefd zijn (dat is momenteel mijn leukste hobby). Ik denk dat jullie zo wel genoeg weten, als je nog meer wil weten hoor ik het wel:)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tusdar, welkom hier! Ik vind die deadline van jou erg interessant. Wanneer denk je dat die datum weer eens langs gaat komen? :D Veel succes met schrijven en veel plezier op dit forum.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tusdar, welkom hier! Ik vind die deadline van jou erg interessant. Wanneer denk je dat die datum weer eens langs gaat komen? :D Veel succes met schrijven en veel plezier op dit forum.
Hallo, Dank je voor je Welkom. Ik heb mijn deadline aangepast, het is natuurlijk waar dat die datum nooit meer terug komt. Groeten, Tusdar

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier Tusdar! Aan je beginpost te zien ben je behoorlijk ijverig! Heel veel succes met je examens en heel veel plezier hier! :)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier Tusdar! Aan je beginpost te zien ben je behoorlijk ijverig! Heel veel succes met je examens en heel veel plezier hier! :)
Dank je. Hoe kan jij zien dat ik ijverig ben ;).

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
veel plezier Tusdar. probeer je tijd zoveel mogelijk hier door te brengen zodat je veel dingen kunt leren. als ik je de tip mag geven. besteedt veel tijd aan je vriend of vriendin en wees lekker verliefd en blijf daarnaast lekker schrijven. schrijven is leuker en goedkoper dan uitgaan. daarbij kost schrijven in het begin niet zoveel geld. behalve wat papier en een pen als je dit met de hand doet. als je al een computer hebt met internetverbinding, moet je zien, dan ben je ook al een heel eind op weg! laat je vooral niet weerhouden om verder te gaan op de momenten dat het even niet zo goed gaat. doorzetten brengt je verder dan bij pakken neer te gaan zitten. leuk intro waarin jij je voorstelt...

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zeg ook even 'WELKOM' tegen jou. Veel plezier. Schrijven is super toch. Ik heb al heel wat geleerd hier. Groetjes!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt iedereen. Schrijven is zeker een leuke hobby, maar verliefd zijn is toch nog iets leuker hoor.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste sollers, Als eerst wil ik mijn excusses aanbieden. Ik wilde eigenlijk anoniem blijven, maar ik ga nu toch mijn werkelijke naam vertellen: Youri Schneider (oftewel: Youris). De reden dat ik mijn offciele naam niet wilde geven is: Ik wilde anoniem blijven. Ik wil een goede band opbouwen met iedereen hier. En ik wil dat iedereen YouriS vergeet Ik hoop dat jullie me dit vergeven, en begrijpen waarom ik me eigen naam niet wilde noemen. Ik hoop dat we deze keer een goede start kunnen maken en mijn gedrag van mijn vorig account helemaal kunnen vergeten. Gr youris (Tusdar) Ps: graag verneem ik reactie van jullie.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hmz, ik ken je niet. bij deze aangenaam. maar tusdar? waarom praat je er in Godsnaam dan over. terwijl je anoniem wilt blijven... waarom vertel je dan nu toch je naam? ik bedoel dat zou hetzelfde zijn als ik een bekend schrijver zou zijn. een boek heb uitgebracht en een best seller verkoop, daarbij graag anoniem zou willen blijven, me in mijn goed bezochte website zo ontzettend negatief uitlaat tenopzichte van iedereen in de media, inclusief alle gossip programma's en bladen en dan toch mijn boek kom promoten... dan krijg je alsnog een wisselwerking van negatieve aandacht en reacties. om in vervolg dit te voorkomen kun je het beste voor jezelf het verleden vergeten en gewoon onder een andere naam verder gaan. als er niemand iets van zegt of merkt is er ook geen haan die er naar kraait. dan heb je geen gezeur en ook geen reacties. anderzijds heb je wel het lef om je eerlijkheid te tonen. dat is toch ook wel ontzettend te waarderen, dat je de moed hebt om desondanks wat je gezegd of gedaan mag hebben eerlijkheid betoont. wat dat betreft kun je zeggen dat je dan toch op de goede weg bent en je fouten in hebt gezien! wat anderzijds ook betreft: wees eerlijk tegen jezelf. vergeet het verleden en leef nu en in het heden. verwerk wel het verleden maar dat is afgelopen, je doet er verder toch niets meer aan. iedereen maakt overigens fouten, werkelijk waar, IEDEREEN!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Buitenstaander Sorry voor mijn late reactie. Ik heb er voor gekozen om toch mijn naam te vertellen, omdat mensen er altijd achter komen. Ik zou dan heel erg beperkt zijn op deze site. Denk maar aan proeflezen, daar zou ik mijn boek niet kunnen plaatsen, omdat mensen die al kennen, onder mijn echte naam. Ik denk ook dat eerlijk zijn tegen iedereen hier de zweer verbeterd ;) @Zjors Ook sorry voor mijn late reactie :) Nog heel erg bedankt. Blij dat je het goedkeurt.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tusdar heeft wat misdaan wil met een schone lei verder gaan van een grasboer nog nooit gehoord over Youri ook geen woord nu val je door de mand met een gekneusde linkerhand Welkom!