Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

-M-

Dag dag allegaar! Even een paar dagen rondgelurkt hier maar dan nu eindelijk een account aangemaakt. :unibrow: Ik studeerde muziektechnologie van 1997 tot 2001, en studeer sinds 2008 journalistiek in Zwolle. In de afgelopen jaren heb ik wat muziek voor TV gemaakt, 't zou zelfs kunnen dat je 't wel eens gehoord hebt. O.a. drie seizoenen Shouf Shouf de Serie (VARA). M'n muzikale stijl is zeer breed, zo doe ik normale pop, New Age, synthpop, filmmuziek, maar ook de wat meer klassieke stijlen zoals Romantiek en ik ben nog steeds voornemens om ook het Impressionisme onder de knie te krijgen (denk Ravel, Debussy) - maar is verdraaid lastig! Omdat ik toch wel veel schrijf ben ik journalistiek gaan studeren, m'n eerdere kunstopleiding komt daar goed van pas; ik schud zomaar van alles uit m'n mouw, en m'n teksten zijn vaak wat meer artistiek qua vorm en inhoud, zeker vergeleken met sommige medestudenten. Songwriting doe ik ook nu en dan, maar dan in 't Engels. Maar goed, ik zie nog wel wat ik hier precies ga doen in de komende tijd.. :p

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi M, Welkom op dit forum. Shouf Shouf is een van mijn favoriete series geweest. Heb al eens wat geGoogled om wat meer te weten te komen. Heb jij een boek over drummen geschreven? Groetjes, Mary

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nope, ben wel bezig aan een boek over compositie, bedoeld voor zowel beginners als gevorderden, dat praktischer en leesbaarder moet zijn dan vergelijkbare boeken (die ofwel te moeilijk zijn voor beginners, of gewoon niks te melden hebben waar je echt iets aan hebt). Moet nog maar even zien hoe ik dat uit ga geven (laat ik 't eerst maar 'ns afmaken!), misschien eigen beheer, iets als LuLu of zo..

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker