Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vanos

Dag iedereen, Ik heb me net aangemeld op het forum, hopende hier een schat aan informatie terug te vinden. Mijn eerste indruk is alleszins niet ontgoochelend, ook mede door de plotse verschijning van de "Proeflezen" rubriek waar ik als jonge beginnende schrijver zeker meermaals gebruik van zal maken. :) Ik hoop op interessante feedback van jullie, en zal regelmatig ook mijn steentje bijdragen aan de vooruitgang van het forum. Mijn eerste stukje van mijn verhaal kan je alvast straks nalezen bij "Proeflezen". Hopelijk stuit ik niemand tegen de borst dat ik reeds hiervan gebruik maak, zonder voorlopig enige bijdrage te hebben geleverd.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Vanos, Welkom, mijn ervaring hier is zeer positief, destijds ben ik ook warm ontvangen! Je hebt helemaal gelijk je krijgt hier hier een schat aan feedback en kennis aangeboden. Anthon

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, veel plezier. zelfs als je hier al een hele tijd zit, je een tijd afwezig bent, weer inlogt en ergens commentaar op geeft. dan reageren mensen zelfs nog op je 'praat'. iets wat mij erg goed doet. nogmaals veel plezier hier.