Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen - Nessie

Hallo, ik wil me even voorstellen. Ik ben Nessie, 38 jaar en heb 4 kinderen. Ik hoop dat ik hier wat goede tips kan opdoen. Alle tips zijn welkom.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, wat een korte introductie! Maar niettemin: welkom op SOL! Ik wens je veel inspiratie en plezier op dit forum. Misschien wel handig om even je naam bij de titel te zetten, zodat we in de onderwerpen kunnen zien om wie dit gaat. ;)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom Nessie, Kijk rustig rond op dit boeiende forum en als je er nog eens aan toekomt, dan hoor ik graag waar je tips over wilt.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wat een hartelijk welkom allemaal, dank je wel. Sorry dat ik mijn naam niet had vermeld, ben nieuw dus wist niet hoe het moest. Ik zal er volgende keer op letten. Ik zal maar meteen even een vraag stellen: Heeft iemand hier ervaringen met tenpages.com?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar is net een topic over geopend :P Klik rechts, bij 'Recente onderwerpen', op 'Meer'. Ergens bovenaan in de lijst.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Nessie, Van harte welkom op de site. Tip 1: omarm feedback. Tips zul je zeker krijgen. Schrijf iets, ogen dicht op send drukken en plaatsen. We kunnen van elkaar leren. Veel plezier. Bloem