Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Loes: Mag ik mij voorstellen..

Ik ben Loes, 66 jaar en in mijn werkzame leven journaliste/verslaggeeftser voor verschillende regionale kranten. Eigenlijk altijd de mening van een ander onder woorden gebracht, ook in de de interviews die ik deed. Nu vind ik het heel leuk om te schrijven over wat ik zelf meemaak/bedenk. Verleden jaar ben ik 'bevallen' van mijn eerste verhalenbundel(tje), dat gaat over mijn hond en dat heb ik laten uitgeven dmv POD. Het is niet bepaald een bestseller geworden, maar ik vond het toch fijn om te doen. Ik weet zeker dat ik altijd zal schrijven, wel of niet uitgegeven.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
[ ... ] Verleden jaar ben ik 'bevallen' van mijn eerste verhalenbundel(tje), dat gaat over mijn hond en dat heb ik laten uitgeven dmv POD. Het is niet bepaald een bestseller geworden, maar ik vond het toch fijn om te doen. Ik weet zeker dat ik altijd zal schrijven, wel of niet uitgegeven.
Leuk! Ook al is het geen bestseller (wie heeft bestsellers?) daarom kan het nog wel een heel mooi boek zijn! :thumbsup: Laat er eens iets van zien? Als het mag, van Dries. (Eigenlijk niet, hè? Omdat het al klaar en uitgegeven is. Dit is dan zo'n geval waarvan ik denk: hoe moet je er dán achterkomen hoe iemand heeft geschreven?)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Loes, welkom. Er zijn er hier meer begonnen met POD, hoor, als je later regulier uitgegeven wilt worden, kan dat natuurlijk best.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Loes, welkom hier! :) En je mag je boek hier best laten zien bij Boekpresentatie. Zei Dries zelf, elk boek mag er staan (voor Tom96 zijn boek dat al een jaar ofzo uitgegeven is erneer zette).

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Loes, proficiat met je eerste uitgave! Is het boek te koop? Ik ben altijd geInteresseerd in wat anderen schrijven, daar kan ik ook veel uit leren. Jammer dat ik zo weinig op de hoogte ven van hoe het er aan toe gaat, ik zou zo graag ook laten weten wie ik ben, wat mijn interesses zijn, maar dat lukt maar niet. Schrijf maar rustig verder, ieder boek hoeft geen bestseller te zijn om graag gelezen te worden. Ik zou al blij zijn als ik zover was om iets uit te geven. Er is nog veel werk aan de winkel, al heb ik al enkele kortverhalen klaar. Nog niet voldoende om in boekvorm uit te brengen. Maar ik probeer altijd maar verder, de inspiratie lijkt voorlopig een beetje zoek. Succes, Lien

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Lien, omdat ik geen zin had in geleur met mijn verhalen bij de gerenomeerde uitgevers heb ik het aangeboden bij "lees mijn boek" een POD uitgever. Het boekje heeft een ISBN en is dus bij iedere boekhandel te bestellen. (ook bij mij) Hoe bedoel je het lukt maar niet? Als je iets hebt geschreven en je vindt het de moeite waard dat ook anderen het lezen kun je het of in eigen beheer laten uitgeven of POD. Als je zoekt via Google naar dit soort uitgevers vind je vast wel iets.