Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

over mij... - jose60

Hallo allemaal, Na hier al even wat rondgeneusd te hebben, wordt het tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben José, een over het algemeen gelukkige, maar wel altijd positief ingestelde, getrouwde vrouw. We vormen samen met twee dochters van 12 en bijna 15 en nog drie honden, een druk maar leuk gezin. Ik heb nogal wat voor mijn kiezen gekregen in de loop der jaren. Dat heeft gemaakt dat ik regelmatig dagboeken heb bijgehouden en dat heeft me weer op het idee gebracht mezelf wat meer in het schrijven te gaan verdiepen. Ik volg momenteel een cursus 'schrijven' aan de NHA. Op zich heel leuk, maar ik vind dat ik te weinig kritiek krijg. Mijn droom is om een keer een boek te schrijven, allereerst voor mezelf en voor mijn kinderen. Misschien vind ik het later ook wel leuk om er wat verder mee naar buiten te treden. Ik hoop hier in ieder geval veel bij te leren. groetjes: José

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jose. Welkom op SOL (Schrijven OnLine)! Je kunt hier ook stukjes plaatsen om te laten proeflezen. Dan loop je de kans dat je wel kritiek krijgt. Ik wens je hier heel veel plezier en dat het je mag inspireren.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
...Ik ben José, een over het algemeen gelukkige, maar wel altijd positief ingestelde, getrouwde vrouw.
Welkom José. Kritiek zal je niet gespaard blijven. Zo lees ik in je intro al een (wellicht onbedoelde) tegenstelling. Wat houdt dat in dat je in het algemeen gelukkig maar altijd positief ingesteld bent? .....het is een retorische vraag, overigens.. Dat geeft vast veel stof tot schrijven. Veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
...Ik ben José, een over het algemeen gelukkige, maar wel altijd positief ingestelde, getrouwde vrouw.
Welkom José. Kritiek zal je niet gespaard blijven. Zo lees ik in je intro al een (wellicht onbedoelde) tegenstelling. Wat houdt dat in dat je in het algemeen gelukkig maar altijd positief ingesteld bent? .....het is een retorische vraag, overigens.. Dat geeft vast veel stof tot schrijven. Veel plezier hier.
:) ik heb even goed nagedacht of dat inderdaad een tegenstelling is. Ik denk dat het toch wel samen kan gaan. Er gebeuren wel eens dingen die mij ongelukkig maken, maar ik probeer daar meteen de positieve kanten naast te zien, waardoor ik redelijk snel weer uit een dalletje raak. mwa...heb ik me er goed uitgekletst? Nee, serieus..het voelt voor mij niet als een tegenstelling, maar iets wat samen gaat. In ieder geval...bedankt voor het welkom heten allemaal, lekker gevoel. Ik zal snel eens iets van mijn werkjes posten in de daarvoor bestemde topic. Ben nu nog veel aan het lezen.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik hoop dat jij hier net zoveel leert als ik doe en al gedaan heb. En daarbij is het hier ook nog best gezellig, dat scheelt! Jannie