Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

'allo - Mijre Gidet

Hoi, ik ga tegenwoordig op fora door als Mijre Gidet. In het verleden (dan heb ik het over 2004/2005/2006 stond ik bekend als Tigergirl. Sommige namen hier komen me bekend voor (een enkeling weliswaar met een andere ava, hè, Zjors?). In ieder geval. Momenteel ben ik 18, studeer en schrijf (maar nog niet al te goed, helaas).

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom terug Mijre :) Even een mededeling: het is hier niet toegestaan om onder meer dan één naam actief te zijn. Ik heb je account Tigergirl daarom gesloten. Ik weet het, niet erg gastvrij, maar die regels zijn er voor de duidelijkheid.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, Dries. En bedankt :) En ook sorry, Waus. Wellicht weet je ook nog dat ik een absolute ramp ben in het onthouden van namen? Slechts van een enkeling weet ik het nog en dat had er óf mee te maken dat ik ze IRL gezien heb óf dat ze iets echt aparts hadden (zoals Zjors' hondje in prinsessenjurkje met puntmuts). Je mag me best een schop onder m'n kont geven ;) Bedankt, allen :)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn prinsessenjurk nog wel ergens hoor. Als het zomer wordt zoek ik hem weer. Welkom terug.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, sorry. Heb een tijd met een Aart samengewerkt, dus dan wordt diegene gelijk de Aart voor mij. Solly :( Dank, Zjors. Denk btw dat ik binnenkort je kan gaan pesten ;) Wil je cursus gaan doen.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga niet met Mijre Gidet pb-en. Waarom zouden mijn vraag en opmerking achter de schermen moeten?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Onvrede tussen gebruikers gaat altijd via PB. Dat is niet iets wat publiek op het forum besproken moet worden en al helemaal niet in iemands voorsteltopic.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach, ik ben tevreden. Een goed verstaander kan tussen de regels door lezen. Al staan mijn vraag en opmerking hier nu niet. Trouwens, nog welkom, Mijre Gidet!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allo allo, wie modereert hier zo het is Mijre Gidet streng doch koket deze tijger van een meid twittert in het rond een leeuw op de achtergrond is soms de kluts kwijt maar haar voorliefde voor taal verblindt ons allemaal

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
MG, jammer dat je niet de moeite doet om iedereen die jou verwelkomt te bedanken. Maar je schreef in je beginpost dat je nog niet zo goed kon schrijven. Gaat dat na ruim anderhalf jaar al iets beter?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alleen jij en Cychick hebben nog wat gezegd na mijn laatste post (Zjors ook, maar dat was een reactie op mijn opmerking over de cursus - die ik inmiddels ook gedaan heb). Cychick heb ik gePBt, dus dan blijf jij alleen nog over. Maar bij dezen de gewenste reactie, hoewel ik liever zelf bepaal wie ik ergens voor bedank. Mijn schrijven is vooruit gegaan, ja. Maar ik kan nog veel leren. Dingen kunnen altijd beter. Dankjewel voor de interesse.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag gedaan. Dit vind ik een eerlijke reactie van je! Ik wist niet dat je Cychick ge-pbt had. Zij doet altijd veel moeite met haar welkomstwoord. Vandaar ook. Sorry voor mijn gehengel. Ik zal me vanaf nu inhouden.