Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Luciene

Hallo Allemaal, Ook ik zal mij als nieuweling even voorstellen op deze zeer interessante schrijverssite. Ik schrijf met een bepaalde regelmaat (soms ver te zoeken) en vanmorgen dacht ik, kom ik klim weer eens in de digitale pen en dan gelijk maar op het www. Moet de site nog helemaal doorzoeken en daar ga ik eerst maar eens mee beginnen. Wat schrijf ik zoal? Korte verhalen, gedichten en ben een tijdje geleden aan een kinderboek begonnen maar daar moet nog heel wat aan gebeuren. Daarnaast wil ik al heel lang mijn vreemdsoortige levensverhaal in boekvorm uitbrengen. Dus nog genoeg te doen maar nu nog ergens in een winkel een blik doorzettingsvermogen op de kop tikken… Hoop jullie met een bepaalde regelmaat hier tegen te komen en als laatste: ik woon in Drenthe na een aantal omzwervingen (niet van geboorte) ben van het bouwjaar 1952 (niet echt de jongste hier) heb twee meiden en twee kleinkinderen en een man en een hond en een kat. Tot horens. Luciene

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Luciene, Welkom hier! :thumbsup: Ik ben hier nog niet zo heel lang actief, maar geloof me, dit forum is een goed alternatief voor het gebrek aan blikjes doorzettingsvermogen in de supermarkt ;) Ik hoop dat jij hier net zo veel inspiratie en motivatie vind als ik en ik wens je heel veel plezier op het forum! :) Groeten, Sofie Valentina Isabella

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal met het welkom heten. Kwam net weer binnen rennen en zag jullie reacties. Dat geeft de burger moed :-)!