Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Paavo

Mijn naam is Bavo. Ik hou van schrijven en muziek (van Shostakovich tot Morbid Angel, van King Crimson tot Portishead, soit, alles wat ik goed vind). Ik schrijf al een hele tijd een beetje en wil nu een beetje meer schrijven. Ik schrijf aan veel dingen tegelijk (kortverhalen, sciencefictionroman, kinderverhalen) waardoor ik maar zelden iets afmaak. Ik probeer me nu op 1 verhaal, een sciencefictionverhaal, te concentreren. Ik sta al een tijdje op schrijven online, maar begin pas de laatste tijd ook echt daadwerkelijk rond te kijken en meer over schrijven te lezen. Ik hoop dingen van jullie te kunnen opsteken en mijn bevindingen en spinsels te kunnen delen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Paavo op deze leerzame site, al sta je een stuk langer ingeschreven dan ik. En sterkte met het maken van keuzes.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en heel veel succes met je science fictionverhaal (en met je concentratie uiteraard, heel herkenbaar dat afgeleid zijn en dan iets niet afmaken, al heb ik het persoonlijk dan niet met schrijven)!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Paavo! Meestal zet ik daar dan bij: 'kijk hier eerst eens wat rond' maar dat deed jij dus al geruime tijd. Alle katten zullen nu inmiddels, na 2,5 jaar, allemaal al wel uit de boom zijn, denk ik... Jannie