Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eindelijk maar toch: Tessa-sj stelt zich voor

Hallo iedereen, ik ben Tessa. Ik had me al een tijdje geleden aangemeld voor dit forum, maar was het eigenlijk alweer helemaal vergeten :rolleyes: dus ik zal me nu alsnog even voorstellen. Ik ben 17 jaar, woon in Leek (Groningen) en zit in 5 vwo. Ik heb een broertje van 13 jaar. Mijn hobby's zijn schrijven (wat doe ik hier anders ;) ), lezen, tekenen en gitaar spelen. Ook luister ik graag naar muziek, vooral rock en metal, maar ik vind eigenlijk alles wel leuk. Wanneer ik ben begonnen met schrijven weet ik eigenlijk niet precies, volgens mij is het begonnen met kleine gedichtjes op de basisschool. In de brugklas maakte ik samen met een vriendin een tijdschrift, TJ magazine, met gedichtjes, puzzels en vervolgverhalen er in die we zelf schreven. Helaas hebben de verhalen geen van alle een einde, aangezien we ermee zijn gestopt. Nu schrijf ik fantasyverhalen. Dat wil zeggen, ik begin eraan en even later heb ik geen ideeen meer en stop ik er weer mee. Inmiddels heb ik wel een verhaal waarvoor ik veel ideeen heb, dus hopelijk komt die wel ooit eens af. :p Ik ben op dit forum gegaan in de hoop dat ik wat meer zelfvertrouwen krijg. Ik ben vrij verlegen en vind het vaak moeilijk om iets dat ik heb gemaakt aan anderen te laten zien. Ook kan ik niet zo heel goed tegen kritiek. Ik laat mijn verhaal bijvorbeeld alleen lezen door mijn beste vriendin en ik durf nooit iets op mijn gitaar te spelen als er andere mensen bij zijn. Dat vind ik echt een hele irritante eigenschap van mezelf en ik wil er iets tegen gaan doen. Ik hoop dat ik door dit forum wat meer aandurf (te beginnen met mijn verhaal er op te zetten, als ik dat nog aandurf, haha) en wat opbouwende kritiek krijg om het te verbeteren. O, en als iemand wat tips heeft om minder verlegen te worden zou dat ook handig zijn, al is dit forum daar eigenlijk niet voor. :o Ik hoop dat ik het gezellig ga hebben met jullie op dit f