Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Alex stelt zich voor

Hallo allemaal! Ik ben Alex, 34 jaar, geboren en opgegroeid in Nederland, vanaf mijn twintigste twaalf jaar in Ierland gewoond en nu als correspondent werkzaam in Brazilië. Mijn eerste boek, "Favela", non-fictie over het leven in een Braziliaanse sloppenwijk, verscheen in september 2009 in Ierland. Boekvoorstellen naar Nederlandse uitgevers voor een Nederlandstalige versie zijn onderweg. Naast non-fictie schrijf ik ook al jaren korte verhalen. Wonen in Brazilië is best leuk, maar schrijvers die ook Nederlands kunnen lezen zijn er dun gezaaid! Daarom kom ik hier maar eens rondkijken. Groet, Alex Hijmans

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Alex Hijmans! Ik heet ook zo, maar dan met een E tussen de H en de IJ. Ik stond eerst ook zo voluit, zonder nick, op dit forum toen ik schrok van de kunstjes die google tegenwoordig allemaal heeft bijgeleerd. Ik vond het niet zo handig wanneer Jan en Alleman via die zoekmachine kan vinden dat ik hier bijvoorbeeld vraag: 'werd, moet dat soms met DT?' of zoiets..... (het is zo maar een tip, hoor, wat jij doet moet jij weten... mocht je ook willen veranderen, dan moet je Dries hebben!) Verder: Van Harte Welkom! Ik heb al een blik op je site geworpen. 'studeerde Iers (Gaelic)'. Daar versta ik geen donder van, maar ik ben wel een enorme Runrig-fan. Jannie