Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi hoi! - cat47

:) Ben helemaal vergeten mijzelf voor te stellen. Heet Cat,47 jaar,woon samen,3 kids,en woon op Texel. Ik werk part-time in de zorg,en in mijn schaarse vrije tijd lees ik natuurlijk, en volg een cursus korte verhalen en romans schrijven. Heb er veel plezier in,en hoop dat ik er daarna ook verder mee kom. Als jullie tips voor mij hebben enz,welkom!!!!!!!! :nod: Groetjes Cat!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeiemorgen Cat! Welkom hier. Mijn eerste tip? Zet even je naam ergens in de titel van je bericht, asjewil? (Iets wat we nieuwkomers vaak moeten vragen, hoor!) Nou serieus! Nogmaals welkom dus. En dat dit forum moge bijdragen tot veel schrijfgenoegen.... Jannie

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, laatst was er nog een andere nieuwkomer die ook op Texel woont. Ze heet Ulla. Is Texel wellicht een geheimzinnige verzamelplek voor schrijfsters? In dat geval wil ik wel eens een keertje langskomen. Voor nu in elk geval welkom op dit leuke forum. Ik hoop dat je je er thuis gaat voelen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cat, Heb ik ook gedaan...Korte verhalen en Romans via de NTI. Hartstikke leuk en leerzaam. Heb je ook Dhr. ter Mors als leraar?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Cat. Texel lijkt me een inspirerende woonplaats. Ik ben er in mijn jeugd veel geweest omdat mijn vader er een vakantiehuisje heeft en ik vond het er altijd heerlijk. Veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Cat. Dat je je snel mag thuisvoelen. Vele deelnemers op deze site zullen je graag bijstaan en bij deze, ik sta op mijn beurt weer op voor jouw tips. Hartelijke groet, Bloem