Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Affodil: Ik kom er gezellig bij...

Hallo, iedereen. Graag lezen, graag schrijven, voelen dat er méér in zit, maar niet weten hoe je het er uit kan halen... Ik heb een bruin vermoeden dat hier nog wel mensen zijn die zich hier in herkennen. Ik schuif dus maar gezellig bij. Ik heb het eigenlijk nooit kunnen laten om over grote en vooral kleine dingen te schrijven en vaak krijg ik daar heel positieve reacties op terwijl ik zélf met het gevoel achterblijf: "hier had je zóveel méér mee kunnen doen!" Omdat ik niet graag kansen laat liggen en omdat ik nog wel eens wat verder wil komen dan een (soms) snel blogstukje, kom ik hier rondneuzen en hoop ik bruikbare tips te krijgen die me in staat stellen iets af te werken zoals dat hoort. Iets waarbij de lezer achteraf denkt: "hier lust ik nóg pap van!" Tot hier toe heb ik me vooral bezig gehouden met het ventileren van mijn mening over wat anderen schreven op een paar boekensites. En bij elk boek dat ik lees denk ik dan:"goh, dát zou ik nu ook willen kunnen!" Met nog maar een paar jaartjes te werken moet het er nu maar eens van komen. Leren wat er te leren valt, om het dan achteraf in de praktijk om te zetten. Mijn handen jeuken al!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Affodil, pas maar op, het kan soms zomaar erg verslavend zijn... maar leuk.... :nod:
Tja, meestal zet men dat op de verpakking, hé. Nu is de strik los en is het te laat ;-)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Affodil Als je eerst schrijversonline opent garandeer ik je dat je minder gaat schrijven haha. Want er is een hele variatie aan onderwerpen en vaak interessante- en informatie verschaffende topics. Dus je bent gewaarschuwd haha. })

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Roos: ik heb de bui al zien hangen en dus de oefeneingen vast uitgeprint en in een map gestoken. Hoef ik niet elke keer online te komen en hou ik nog wat tijd over om ook nog eens wat te doen!