Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen Nora

hallo Allemaal, Ik ben Hendrika en ik ben 40 jaar, onder de naam Nora (de naam onze stabij hond) ben ik op dit forum te vinden. Ik schrijf graag maar kan niet goed spellen en dat is lastig maar niet onoverkomelijk met de mogelijkheden van de computers van tegenwoordig. Ik schrijf veel in dagboeken (ook internet dagboek sinds een jaar) en schrijf graag gedichten dit omdat ik al een paar jaar ziek op bed lig. Ik heb een zeer zeldzame chronische aandoening nl. sclerodermie. Dit is een auto-immuunziekte en een bindweefsel ziekte. Mijn klachten zijn voornamelijk oververmoeidheid, altijd ergens pijn, mijn huid is dik en stug, maar ook inwendig heb ik de nodige,niet ernstige wel vervelende, pijnen en klachten. Doordat ik erg beperkt ben in mijn doen en laten ben ik gaan schrijven en heb er veel lol in. Gedichten en korte verhalen hebben mijn voorkeur. Ik heb een hele lieve man waar ik al bijna 23 jaar mee getrouwd ben en drie schatten van kinderen. Groet Nora

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nora (of Hendrika), welkom hier. Rot van je ziekte, vooral dat je daarom de hele dag in bed ligt. Wel fijn dat je troost put uit het schrijven. Heel veel plezier hier en sterkte gewenst.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nora, hartelijk welkom. We hebben al eventjes 'kennisgemaakt' bij proeflezen. dat van die spelling vind ik niet belangrijk hoor, het gaat erom wat je schrijft. Ik heb even wat gegoogled over die ziekte van jou, maar da's inderdaad niet leuk. Wel leuk dat je lol in het schrijven hebt, daar gaat het uiteindelijk om. Oh ja, je moet met deze site wel een beetje geduld hebben af en toe. Twijfel nooit of je wel of niet geklikt hebt als je iets verstuurd. Je hebt altijd geklikt, maar de soms moet je even op je beurt wachten voor het verwerkt wordt. Anders komt het er twee keer te staan, zoals bij deze voorstelling. Gelukkig hebben we Dries, die maakt het zo weer in orde.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
En toen waren er twee voorsteltopics Nora :) Heb de reactie van Simon even hierheen verplaatst en de andere gewist.