Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

odicht

Ik schrijf nog niet zo lang en hoop op dit forum tips en ideeën te vinden. Ben normaal een beetje lang van stof en heb mij als taak gesteld te oefenen in beknoptheid die toch duidelijkheid geeft. Daarom beperk ik mij voorlopig tot haiku en zkv. Maar er komt vast wel iets meer, op den duur. Op dit forum/deze site kan ik mijn weg nog niet goed vinden. Dat wordt dus oefenen. groet van odicht http://a1.twimg.com/profile_images/723316372/221209roodborst_bigger.jpg

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik denk dat je hier zeker een hoop tips kan vinden, ik in ieder geval wel. Ik denk dat de site wel went, ik moest in het begin ook mijn weg even zoeken, het is nogal veel, maar ben nu helemaal thuis. De zoekfunctie is in ieder geval erg handig als je specifieke onderwerpen zoekt (maar dat had je waarschijnlijk al ontdekt). Ik wens je een leerzame tijd hier.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst welkom. En voor wat die site betreft, ook ik ontdek steeds nog nieuwe deeltjes. Ik zit er ook nog niet zolang. Als je, na zelf wat rondgekeken te hebben, dingen niet kan vinden, zijn er altijd wel behulpzame lieden die je de weg willen wijzen.