Lara_schrijft stelt zich netjes voor :-)
Er is niks zo prettig als weten welke persoon er achter het schrijven schuil gaat lijkt me! Vandaar een fris en fruitige intro over het meisje achter blogjes, gedichten en verhaaltjes.
Ik schrijf onder het pseudoniem Lara en geloof me Lara schrijft graag! Sinds mijn 12e jaar ben ik (al zeg ik het zelf in dit geval) creatief met letters in de vorm van dichten. Pas sinds kort ben ik mijn horizon aan het verbreden met o.a. bloggen, een boek en nog wat andere schrijf-vormen.
Ik ben een vers opgeleide sociaal pedagogisch hulpverleenster van het geschikte bouwjaar 1981. Ben dol op mijn hond Levy die sinds augustus 2009 mijn huishouden enorm opleukt (en extra versmeerd samen met mijn twee katten, maar dat neem ik voor lief, gezien hij wel de wc bril omlaag laat, mijn sokken netjes in zijn mand stopt, alles wat ik laat vallen gelijk opruimt, etc.).
Beoefen met enige regelmaat fanatiek een israëlische vechtsport en men beschuldigt me er wel eens van dat ik stiekem de agressie, blauwe plekken en pijn op ongebruikelijke plekken leuk vind. Daar zouden ze wel eens gelijk in kunnen hebben.
Voor de rest zou ik zeggen lees mijn gedichten, verhaaltjes, blogs en je krijgt een aardig idee wat dit verbaal uitdagende, ontactische, emotioneel flexibele, soms verstandige, semi-lief en grappige meisje tegenkomt onderweg naar perfectie (ik zocht naar een cliché term als wijsheid of ouderdom, maar perfectie bekte beter vond ik, bovendien bereik ik het ene waarschijnlijk nooit en het andere vanzelf wel :-) ).
Zie ook http://laraschrijft.web-log.nl/
Groetjes Lara
Welkom Lara. Leuk stukje
Welkom op dit forum, Lara.
Ja, zeg dat wel! Welkom en
Welkom, Lara_schrijft (prima)
Van harte welkom op dit
Van harte welkom Lara. Je
Ha, ha, leuke binnenkomer.
Hoi allemaal! Nou bedankt
Veel plezier op dit forum,
Welkom Lara, veel plezier en