Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Lara_schrijft stelt zich netjes voor :-)

Er is niks zo prettig als weten welke persoon er achter het schrijven schuil gaat lijkt me! Vandaar een fris en fruitige intro over het meisje achter blogjes, gedichten en verhaaltjes. Ik schrijf onder het pseudoniem Lara en geloof me Lara schrijft graag! Sinds mijn 12e jaar ben ik (al zeg ik het zelf in dit geval) creatief met letters in de vorm van dichten. Pas sinds kort ben ik mijn horizon aan het verbreden met o.a. bloggen, een boek en nog wat andere schrijf-vormen. Ik ben een vers opgeleide sociaal pedagogisch hulpverleenster van het geschikte bouwjaar 1981. Ben dol op mijn hond Levy die sinds augustus 2009 mijn huishouden enorm opleukt (en extra versmeerd samen met mijn twee katten, maar dat neem ik voor lief, gezien hij wel de wc bril omlaag laat, mijn sokken netjes in zijn mand stopt, alles wat ik laat vallen gelijk opruimt, etc.). Beoefen met enige regelmaat fanatiek een israëlische vechtsport en men beschuldigt me er wel eens van dat ik stiekem de agressie, blauwe plekken en pijn op ongebruikelijke plekken leuk vind. Daar zouden ze wel eens gelijk in kunnen hebben. Voor de rest zou ik zeggen lees mijn gedichten, verhaaltjes, blogs en je krijgt een aardig idee wat dit verbaal uitdagende, ontactische, emotioneel flexibele, soms verstandige, semi-lief en grappige meisje tegenkomt onderweg naar perfectie (ik zocht naar een cliché term als wijsheid of ouderdom, maar perfectie bekte beter vond ik, bovendien bereik ik het ene waarschijnlijk nooit en het andere vanzelf wel :-) ). Zie ook http://laraschrijft.web-log.nl/ Groetjes Lara

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, zeg dat wel! Welkom en petje af! Naar je blog ga ik later nog wel eens, als het van deze kwaliteit is.... dan word ik jaloers!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal! Nou bedankt voor de reacties, word er bijna stil van (en geloof me dat gebeurd zelden :-D). Ik ga zo eens even een blogje uit mijn mouw schudden aangezien er eigenlijk altijd wel genoeg is om over te schrijven! Ik wens gij allen in ieder geval een florisant pasen, ondanks het niet zo lente-tastische weer! Groetjes Lara (en neej helaas, was mijn achternaam maar Croft Simon, dan had ik een goddelijk hoofd&lijf, carriëre en kerel *zucht*)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt @ Claudia & Hallon! Begin hier een beetje mn weg te vinden en heb zelfs al het één en ander gepost :-). Jullie ook heel veel succes en we lezen vast nog wel het één en ander van elkaar! Groetjes Lara

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom zij-die-de-waarheid-spreekt. Immers: Lara Schrijft! En hoe!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Bloem50, Dank je wel :). Ben inmiddels aardig 'bekend' met de site. Jij ook veel schrijfplezier/succes! @ Ellabella, :) Thanks! Ik word echt best wel blij van al die complimentjes hier, heb me in tijden niet zo zeker gevoeld! Hihi. En ik spreek meestal de waarheid, niet altijd, zelfs ik heb wel eens een leugentje om bestwil :). Wens jou ook veel schrijfplezier enzow!