Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kimmy

Hoi iedereen, Ik zal me eventjes voorstellen; mijn naam is Kim en ik ben 16 jaar. Na mijn HAVO wil ik heel graag naar de Schrijversvakschool in Amsterdam, maar ik ben een beetje bang dat ik daar niet word aangenomen. Ik weet nog niet echt wat mijn genre is, wel schrijf ik vaak psychologische verhalen en dan het liefst zo duister mogelijk. Dit heeft als gevolg dat als ik 's avonds schrijf, niet meer kan slapen. Ik hoop serieus dat ik daar niet de enige in ben ^_^;; Verder heb ik zwarte humor en verwerk ik er graag nog wat ironie in. Je moet er dus maar van houden geloof ik ;) Ook op dit moment ben ik druk bezig met schrijven, maar het gaat niet helemaal lekker; te veel ideeen die ook nog eens moeilijk uit zijn te werken. Desondanks wil ik het heel graag afmaken, dus heb ik me hier aangemeld voor de nodige hulp. Groetjes, Kim

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet, maar waarschijnlijk wel. Als docenten enthousiast zijn over mijn schrijfwerk heb ik altijd het gevoel dat ze het groter maken dan het eigenlijk is. Mijn docent Drama mag ook nog wel eens spreken van 'talent' maar dat is meestal gewoon beschamend. :D En nog bedankt! Hopelijk zal het me lukken ;)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kimmy, leuk dat je de Schrijversvakschol wilt gaan doen. Je zult hier vast genoeg leren! :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier Kimmy! :) En 's avonds wakker blijven als je hebt geschreven, ja dat hoort bij schrijven volgens mij :P xD

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en gewoon doorgaan. Zwarte :eek: humor is ook humor, dus niet onzeker zijn! groetjes, :)