Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

ik stel me even voor - shadowangel

Ik ben een jonge moeder van bijna 24, huisvrouw en werkeloos. Ik schrijf veel en graag want op papier kan ik me het beste uiten, dit doe ik al vanaf het moment dat ik leerde schrijven. Het is me een beetje met de paplepel ingegoten want mijn moeder schreef ook altijd heel veel. Daarbij komt ook dat ik nooit veel vrienden heb gehad omdat ik gewoonweg mensen slecht in vertrouwen neem. Pen en papier zijn altijd mijn beste vrienden geweest, ik kan er alles op kwijt wat het ook is, het veroordeeld me niet en mijn geheimen blijven bewaard. Ondanks dat mijn spelling nooit helemaal top is geweest zal ik altijd blijven schrijven en er van blijven genieten. Heeft iemand vragen vraag gerust ik geef graag antwoord

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Shadowangel, Welkom! Zijn er nog dingen die je graag wilt bereiken (op schrijfgebied)? Stel je mag 1 wens doen, wat zou je dan willen? NB Reageren is niet verplicht, dus voel je vrij om mijn vragen wel/niet te antwoorden.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom shadowangel, hier op dit forum! Dat je hier toch wel wat vrienden mag maken... Oh, en dat ´werkeloos´ mag je wel weglaten, want moeder en huisvrouw is heel veel werk...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Hoi Shadowangel! - 24 en al moeder, knap hoor - werkloos mag gerust weg hier. Je hebt vast genoeg werk. Ow, al twee keer gezegd * sluit me hierbij aan. - mooi dat je je gevoelens goed kan omschrijven. - Jammer qua vrienden maar wel veilig misschien als je alleen het papier in vertrouwen neemt ;) . - Dus een stukje tekst in proeflezen zit er waarschijnlijk niet in denk ik. - vooral welkom en ik nodig je uit om uit je schaduw te stappen. xsg

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van Harte Welkom! Er is al veel gezegd. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, en dat je net zoveel mag leren van ons allemaal als ik in die 4 maanden, dat ik nu op dit forum kom, heb geleerd.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alles is al gezegd: welkom en knap dat je als moeder nog tijd hebt om te schrijven. Leuke nickname, dat brengt me op leuke ideeen voor verhalen. Succes met je schrijven, wat schrijf je bij voorkeur?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Mijn grootste wens op het gebied van schrijven is ooit eens mijn eigen boek uit te brengen. Daar ben ik nu ook mee bezig, het word een boek over mijn leven tot nu toe, wat ik allemaal heb meegemaakt zowel leuk als minder leuk, en hoe ver ik het nu geschopt heb. Buiten mijn gezin om is schrijven een grote hobby van me. Ik schrijf verhalen, gedichten en liedjes. Het een lukt me beter dan het ander maar ik vind het allemaal even leuk om te doen. Zelf lees ik ook wel maar kom er helaas niet zo heel veel meer aan toe omdat ik het inderdaad best druk heb. Maar als ik lees lees ik vanalles, Romans, detective, trillers, maar bovenal boeken over magie en filosofie daar ben ik echt gek op. Ik hou me bezig met magie en ik filosofeer heel graag, dat filosoferen heb ik al van jongs af aan ik stel overal een vraag bij en ga het dan allemaal uitzoeken en theorieen op stellen. Buiten schrijven en lezen zing ik ook heel graag, ik ben gek op muziek ik heb dan ook een heel brede muzieksmaak van rock'n roll tot jazz tot metal tot pop noem het maar op. Ook ben ik gek op dieren, die inspireren me met schrijven net als mijn gezin dat doet. Ik ben dan ook van mening dat je in princiepe overal inspiratie uit kan halen, even een gek voorbeeldje, bijvoorbeeld een flessendop daar zou je ook een verhaal of liedje over kunnen maken. Zoals jullie misschien al in de gaten hebben houd schrijven me veel bezig en ik vind het heerlijk om te doen. Ik hoop hier ook het een en ander van jullie te kunnen leren want daar sta ik ook open voor.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ben gek op muziek ik heb dan ook een heel brede muzieksmaak van rock'n roll tot jazz tot metal tot pop noem het maar op.
Ik ook! Ik ook! (naast schrijven dan) Welk boek heeft tot nu toe het meest indruk op je gemaakt? En waarom?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Namens mij ook welkom. Ik zit ook nog maar kort op het forum, maar het bevalt mij prima. De reacties die je op je stukjes krijgt zijn heel duidelijk en zitten goed in elkaar. Daar kan ik zeker verder mee en hopelijk jij ook. Probeer maar eens.! Verder ben ik ook gek op magie. Ik verzamel heksen en allerlei magische leesboekjes. voornamelijk kinderboeken zijn dat natuurlijk. Verder schrijf ik magische kinderverhalen. Maar goed, nogmaals welkom en veel plezier met schrijven. Groetjes Hexcaja

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
He boek De wereld van sofie vind ik een heel bijzonder boek. Het is een boek vol filosofie en zet je enorm aan het denken. Het is een heel intresant boek. Ik heb ook ooit een boek gelezen heel lang geleden dat de vlieger hete die was ook mooi.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
He boek De wereld van sofie vind ik een heel bijzonder boek. Het is een boek vol filosofie en zet je enorm aan het denken. Het is een heel intresant boek.
Weet je dat dat boek tot in Canada bekend is? Het is ook op televisie geweest (ik weet alleen niet meer in welke vorm, maar het was wel aan kinderen gericht en er werd Scandinavisch in gesproken, geloof ik)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja klopt, ik vind het een bijzonder goed boek. Ik heb het boek zelf in de boekenkast staan en pak het regelmatig eruit om er weer een blik in te werpen. Vroeger toen ik een jaar of 10 was zag ik het boek in de boekenkast van mijn moeder staan en het sprak me gelijk aan. Ik ben het gaan lezen en kon het gewoon niet meer weg leggen. Ik las er net zo lang in tot de filosofie om mijn oren draaide. Toen ik 7 was begon ik langzaam in de detectives van mijn moeder te lezen. Het duurde niet lang of de boeken kast van mijn moeder was mijn zevende hemel. Ik zat er dag en soms zelfs stiekem in de nacht.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, klopt. Wat de pen en het papier/computer uitwerken kun je wel als reflectie gebruiken, maar het zal nooit zelf oordelen. Welkom Shadowangel.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb je gelijk in jascha maar dat geeft me dan ook een veilig gevoel. Ik ben altijd bang voor vooroordelen en daarom heb ik liever papier dan dat ik het aan iemand vertel. Ik laat wel eens wat lezen aan mijn schoonouders en mijn vriend maar dat zijn dan ook echt de enige mensen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijven is struikelen en weer opstaan, Shadowangel, een eeuwigdurend leerproces. Ik heb hier zelf ontzettend veel opgestoken, juist door de opbouwende kritiek die ik van andere mensen krijg. Maak er vooral gebruik van, zou ik zeggen. En natuurlijk veel plezier op dit forum.