Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

DigiGee

Hallo forumleden! Ik ben op deze site terecht gekomen omdat schrijven (hoe kan het ook anders) mij enorm aanstaat. Vroeger hield ik me wel bezig met dagboeken, maar ik ben geen schrijfster dat het voor elkaar krijgt om dagelijks een lap tekst neer te zetten. Als iets als een "must" gaat voelen, hou ik het al snel voor gezien omdat ik het uit plezier doe en niet uit "moeten" Maar toen ik in eens een heel ander pad in mijn leven tegenkwam, begon het schrijven zich ook aan mij op te dringen. In de zin van creatieve momenten die op de meest onmogelijke tijden naar voren komen. Meestal 's nachts dus.. wanneer ik eigenlijk wil slapen. En dan kan je op die momenten niets anders doen dan het licht weer aanknippen, pen en papier pakken en alles in grote lijnen opschrijven voor de volgende dag. Want wachten is onmogelijk.. voor mij in ieder geval! Ik krijg het anders nooit meer zo op papier als ik wilde. Gezien dit feit, en het feit dat ik nog al wat mee zou gaan maken in mijn leven, ben ik op mijn weblog aan het schrijven geslagen. Vooral over mijn leven dus, gezien ik verliefd werd op vakantie...op de duikleraar ;) en niet veel later besloot dan maar de liefde achterna te gaan en in het land te gaan wonen waar ik mijn wederhelft gevonden heb. Turkije dus :) Natuurlijk ben ik ook gestart met schrijven om mijn familie en vrienden op de hoogte te houden, maar vooral ook als uitlatingsklep.. omdat het niet meevalt om te verhuizen naar een vreemd land! Zo gaandeweg leer ik meer over schrijven, begin het ook steeds leuker te vinden en krijg ik steeds vaker creatieve invallen.. dus laat ik er maar gehoor aan geven en er iets mee doen. Geen idee waartoe het me zal leiden.. maar leuk is het!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom DigiGee. Wat voor creatieve invallen heb je zoals? Wat schrijf je (behalve je ervaringen in een vreemd land)/wat wil je schrijven?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hallon, dank je wel. Die invallen gaan meestal over gebeurtenissen in mijn leven die in mijn ogen niet zoveel betekenen. Maar toch schrijf ik ze op en krijg er dan wel leuke reacties op. Dat is ook een hele fijne stimulans om door te gaan, weten dat er mensen zijn die zich in je schrijfwerk interesseren! Momenteel wil en blijf ik me vooral bezighouden met wat ik al doe, schrijven over alles wat ik meemaak. Daarnaast vind ik het erg leuk om het over de cultuur+verschillen te hebben van Nederland/Turkije. Normaal hou je je er niet zo mee bezig maar wanneer je in een ander land gaat wonen begin je (nou ja, ik in ieder geval) steeds meer besef te krijgen over je eigen gewoonten, manier van leven en de verschillen. Dat interesseert me enorm :) Tja, ook bedankt :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vooral over mijn leven dus, gezien ik verliefd werd op vakantie...op de duikleraar ;) en niet veel later besloot dan maar de liefde achterna te gaan en in het land te gaan wonen waar ik mijn wederhelft gevonden heb. Turkije dus :)
Welkom! Haha, hier nog één. In mijn geval was het de kliminstructeur in Spanje ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hosgeldin (grrr, die s met komma lukt niet) Digigee. Veel plezier op dit forum. Leuk dat je in Turkije bent gaan wonen, maar inderdaad niet makkelijk, lijkt me.