Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Allemaal - RBeek

26 februari 2010 - 13:41
Hallo Allemaal, Mijn naam is Rogier van de Beek. Ik ben geen schrijver! Ik ben sinds kort begonnen met Illustreren. Ik heb het lang als hobby gedaan, maar aangezien mijn baan steeds meer begon tegen te staan. Heb ik besloten mijn werk er van te maken. Ik ben nog jong dus nu kan het nog, dacht ik zo :) (23 jaar) Nu las ik net al een bericht op het forum waarbij ik bijna het idee kreeg dat ik me hier niet mag aanmelden. Ik snap dat ik mezelf hier niet mag rond spammen. Geen probleem. Maar aangezien ik net met Illustreren van boeken e.d begin leek het me toch maar verstandig om hier een beetje rond te neuzen. Wellicht dat ik hier nog wat kan leren.. toch? :) Misschien dat jullie nog tips voor mij hebben met betrekking tot werk of voor mijn portfolio! Die te vinden is op mijn website. www.RogiervandeBeek.nl <- als dit niet mag haal ik het weer weg! :) Bedankt! See you around! Rogier

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
27 februari 2010 - 3:57
Welkom Rogier. Wie weet maken wij je hier warm voor het schrijven en heb je binnenkort een verslavende hobby erbij.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
27 februari 2010 - 16:30
Haha, wellicht! Kinderboeken en fantasie verhaaltjes schrijven lijkt me wel wat opzich.. Zeker omdat ik dan mijn eigen tekeningen erbij kan maken! Inspirerend hier! :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
27 februari 2010 - 18:36
Welkom, maarre, als je niet schrijft en ook verder niets "brengt", bijvoorbeeld dat je aanbiedt om (eventueel gratis) een paar illustraties te maken bij verhalen (goed voor jouw portfolio, leuk voor schrijvers die voor hun kinderen schrijven of in eigen beheer uitgeven), denk ik niet dat we je hier veel zullen zien ...