Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen, Valkenburg

Hallo Allemaal, Ik ben Melissa en ik ben 19 jaar oud. Ik ben al jaren bezig met het schrijven van verhalen maar nooit iets groots. Ik voel mezelf heel erg aangetrokken tot de bovennatuurlijke kant in verhalen. Daardoor is dit ook vaak het onderwerp in mijn verhalen. Ongeveer een half jaar geleden heb ik voor het eerst een groot manuscript geschreven. Het is het eerste manuscript die ik heb geschreven. Deze heb ik in samenwerking met iemand die veel schrijf ervaring heeft in internetverhalen geregisseerd. Dus stijlfouten er uit gehaald, eventuele taalfouten en op advies ook wat dingen aangepast waar ook ik het mee eens was. Daarna heeft het manuscript een half jaar op mijn pc gestaan en heb ik er vervolgens niks mee gedaan. Ik heb het wel voor wat vrienden afgedrukt omdat ze nieuwsgierig waren naar het manuscript. Deze waren heel enthousiast maar ik had dit naast mij neergelegd want het zijn tenslotte vrienden. Uiteindelijk heb ik gisteren besloten dat het misschien toch zonden van al mijn tijd is geweest om er niks mee te doen. Dus een half jaar later ga ik het toch naar een uitgeverij sturen. Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van de uitgeverij maar ik geloof dat ik dan nog een tijdje geduld moet hebben. Deze week wil ik proberen om mijn synopsis te schrijven zodat ik alles kan sturen. Uiteindelijk is dit voorstellen nog een lang verhaal geworden hihi maar dit is wie ik ben en waar ik mee bezig ben :) Melissa

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Kijk hier eens wat rond, en waarschijnlijk besluit je dan om het verhaal naar een stuk of 5 uitgevers te sturen?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. Heb je het door nog andere mensen laten lezen of is het alleen bij vrienden gebleven voordat je het op ging sturen?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Melissa. Welkom op deze site. Succes met je verhaal. Zeker proberen zou ik zeggen! Misschien kun je in je titel er even bij vermelden, dat het om voorstellen gaat?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Kijk hier eens wat rond, en waarschijnlijk besluit je dan om het verhaal naar een stuk of 5 uitgevers te sturen?
Ja ik zit er aan te denken om het naar 2 te sturen. Maar gezien de vaak enorme tijd voor er een reactie komt kan ik het misschien wel naar meerdere sturen. Ik heb er in ieder geval 2 gevonden waarvan ik denk dat het boek bij past.
Welkom hier. Heb je het door nog andere mensen laten lezen of is het alleen bij vrienden gebleven voordat je het op ging sturen?
Ik heb het alleen aan vrienden laten zien :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Valkenburg. Vaak is het bij vrienden wel zo dat ze je verhalen leuk vinden, omdat ze jou leuk vinden en dus de kans dat dezelfde onderwerpen hen interesseren en de manier waarop jij schrijft hen interesseert, groter is. Als ze geen verstand hebben van schrijven en/of spelling en grammatica heb je daar helaas weinig aan ... Is het een idee om eerst een stukje bij proeflezen te plaatsen en te zien hoe mensen hier erop reageren? (Ik loop daar zelf nauwelijks rond, hoor, maar veel andere forummers wel)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Melissa. Kom je uit Valkenburg?
Stel je eens voor? Valkenburg NH?? of LB??
Sorry voor mijn late reactie maar ben op vakantie hihi. Mijn achternaam is Valkenburg ;) En nee mijn familie komt daar niet vandaan hahaha ook al hoor ik dat vaak.