Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam, Ilse Ooijevaar

Dag allemaal, Mijn naam is Ilse Ooijevaar en ik volg al geruime tijd de discussies op dit forum. Ik laat echter nooit een reactie achter. Zelf diagnosticeer ik koudwatervrees. Maar goed, daar komt dus vandaag een eind aan. (Om mijn 'gegluur' snel even goed te praten: ik meld schrijfwedstrijden die ik tegenkom wel altijd aan...) Even wat korte info: ik heb sinds een jaar een eigen tekstbedrijf van waaruit ik (bedrijfs)journalistieke en zakelijke teksten (zoals bv jaarverslagen) schrijf. Daarnaast schrijf ik fictie en columns en geef ik zo nu en dan een schrijfcursus. Ik werk hard aan mijn manuscript dat ik deze zomer klaar wil hebben. Het zal een vrolijk en redelijk luchtig boek worden over drie vrouwen van rond de 30. Ik heb de laatste tijd onder andere de reacties over 'een dagje Aaf zijn' en 'literatuurprijs Helmond' met interesse gevolgd omdat ik, net als Zjors, voor beide wedstrijden een positieve reactie heb gekregen. Ik vind dit forum enorm inspirerend en wil vanaf nu dus graag actief meedoen. Groeten van Ilse

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier! We zijn een gezellig zooitje en je kunt er enorm veel leren en vragen etc. Veel plezier bij ons! ps: Ik vraag me af hoe je dat hebt kunnen volgen van de wedstrijden enzo, want dat is alleen voor leden en je was geen lid? :confused: (of mis ik iets?)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ilse Ooijevaar! Ik ben (wij zijn allemaal) heel belangstellend naar de verhalen over 'een dagje Aaf'! Ik hoop wel dat je je realiseert dat je met deze 'nickname' héél veel google-hits zult gaan krijgen? Dat vertel ik maar, ik had eerst ook mijn echte naam als 'nick', maar toen ik een paar dagen later eens op mijn naam googelde, schrok ik me te pletter. Als jij daar niet van terugschrikt, moet je het gewoon zo laten. Als je echter ook van plan bent om hier ooit dingen te vragen (of te antwoorden?) waarvan jeniet wil dat de hele wereld weet dat jij dat bent, moet je Dries lief aankijken. (en alsnog een andere naam aannemen) Hou me te goede, ik wil je niet zeggen dát je dat moet doen, ik wijs je er alleen even op. Heb je gelijk een voorbeeld van hoe behulpzaam wij hier allemaal zijn. @Noekie: het wedstrijdendeel is voor eenieder toegankelijk!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb de laatste tijd onder andere de reacties over 'een dagje Aaf zijn' en 'literatuurprijs Helmond' met interesse gevolgd omdat ik, net als Zjors, voor beide wedstrijden een positieve reactie heb gekregen.
Ha, ha, gaaf! Stomen we beiden en samen op in literair Nederland! Heb je al aan meer wedstrijden meegedaan? Ik doe eigenlijk nooit meer mee (was er jaren aan verslaafd) maar nu weer even wel, gewoon voor de fun en ik bemerk al weer een lichte tendens naar verslaving. Welkom hier trouwens, dat vergeet ik nog. :D

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom, Ilse. Wat gaaf van die positieve reacties! Succes met je boek. En veel plezier hier. :)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor al jullie leuke reacties! Ik voel me meteen welkom. Noekie, ik was eerst lid onder een andere naam, vandaar dat ik kon meekijken. Ik heb bedacht dat het juist wel leuk zou zijn om onder mijn echte naam mee te doen. Janheij, bedankt voor de waarschuwing. Ik zal er rekening mee houden en kijken hoe dit zich ontwikkelt. Zjors, ik vind het inderdaad leuk om mee te doen met wedstrijden, maar ik doe niet aan alles mee. Toen ik de oproep van 'Een dagje Aaf' zag, had ik wel meteen iets van: daar moet ik aan meedoen. Maar met ander wedstrijden doe ik vaak mee, omdat ik even (kort) met iets anders bezig wil zijn dan waar ik op dat moment mee bezig ben. Het is natuurlijk ook fijn dat je een uitgangspunt / opdracht hebt bij een wedstrijd. Ik heb laatst meegedaan aan de chicklitwedstrijd van chicklit.nl. Je moest een verhaal van Chantal van Gastel afschrijven. Ik was toen één van de genomineerden, maar heb uiteindelijk niet de hoofdprijs gewonnen. Vorig jaar heb ik een publicatie gewonnen in de wedstrijd van Onze Taal. Mijn artikel ging over de taal in meidenbladen. En ik ben ook nog in de bundel Onder Dieren gekomen van TOP Bemmel. Hmmm, misschien ben ik toch ook wel een beetje verslaafd. Nou ja, daar kan ik misschien toch ook wel mijn voordeel mee doen. Misschien loop ik op een dag wel helemaal binnen met een afkickkliniek voor aan wedstrijden verslaafde schrijvers...

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ilse, ik heb je andere account gedeactiveerd. Het is op deze site niet toegestaan om twee inlogaccounts te hebben.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Ilse, Wat leuk, jouw artikel in Onze Taal heb ik toen met veel plezier gelezen. Welkom hier!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ilse! Met je koudwatervrees hoef je niet te vrezen, je komt hier in een warm bad. En je hebt al vier reacties op je naam staan :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Ilse, welkom hier, en meteen gefeliciteerd met je nominatie voor de Helmondse Literatuurprijs (:( - smiley vanwege zelf geen nominatie) en je column van een dagje Aaf. :thumbsup:
Ik heb laatst meegedaan aan de chicklitwedstrijd van chicklit.nl. Je moest een verhaal van Chantal van Gastel afschrijven. Ik was toen één van de genomineerden, maar heb uiteindelijk niet de hoofdprijs gewonnen.
Zou je misschien je stukje in het betreffende topic willen plaatsen?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het voelt hier inderdaad als een warm bad. Ik ben meteen helemaal door! Fijn om al deze reacties. Trenke, ik zet mijn stukje meteen in het topic (wedstrijden).

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie woorden, Thomach en Helga. @ Helga, het was ook heel erg leuk om te doen. Ik heb nu nog steeds af en toe contact met Thomas Verbogt. Ik heb ook op jouw site gekeken. Ziet er super profi uit, zeg! Mijn complimenten.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Ilse, van harte welkom hier. Ik proef veel plezier in schrijven bij je, leuk is dat. Hoop op tips en zo van jou als ervaringsdeskundige op de korte verhalen, misschien bij het proeflezen van een en ander. Vrolijke site heb je. (Mijne is binnenkort weer in de lucht, moet opgeschoond worden) Tot schrijfs.