Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Annabella

Hee iedereen! Ik vind net het voorstelonderdeel :) en ik vond het wel nodig om mezelf voor te stellen. Ik ben dus Annabella. Ik schrijf bijna twee jaar. Ik begon met fanfictie, nu doe ik dat ook nog af en toe. (one-shots) en sinds kort doe ik ook aan fictie. Ik lees verder ook veel & vind het leuk om af en toe een film te kijken. Mijn favoriete genre om te schrijven is family, vooral de warme banden die zussen onderling kunnen hebben vind ik leuk om over te schrijven. Ik heb me hier aangemeld omdat ik het interessant vond om af en toe ook mee te doen bij een vraagstelling, en ik denk dat ik door hier af en toe rond te snuffelen nog heel veel nieuwe dingen op kan doen. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel :)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Leuk om te doen, fanfictie :)
Klopt. Ik denk dat het iets makkelijkers is om mee te beginnen. Je hoeft immers geen personages meer te verzinnen, en je hoeft ze in feite ook niet te introduceren, want je verwacht dat iedereen het kent. :) Het nadeel was wel dat ik er toch stiekem mijn eigen draai aan gaf, waardoor het OOC werd, wat nog steeds mijn struikelblok is. En allemaal gracias voor het welkomheten! :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
OOC: Out of character. Oftewel dat het karakter van het personage niet meer klopt. Welkom! Heb zelf ook fanfics geschreven, superleuk om te doen inderdaad :)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha. Nooit fanfictie geschreven dan? Daar komt de term namelijk heel vaak voor ;) Nogmaals merci natuurlijk :)

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hai Annabel, leuk dat je er bent. Veel plezier hier met ons. Uh... nee, nooit fanfictie geschreven, dus ook geen idee dat OOC voor 'out of character' staat. Weer wat geleerd. ;) Wil je me dan ook meteen even uitleggen wat 'fanfictie' eigenlijk is? :D

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fanfictie is fictie door een fan. Je schrijft een verhaal over een fandom. Zoals Harry Potter bv (dat is het meest omvangrijke voorbeeld dat ik nu heb) je verzint bv een verhaal waarbij Harry & Hermione samenkomen. :) Ken je fanfiction.net? De grootste Fanficsite die ik ken, er zijn zoveel fandoms. :) Het is gewoon voor de lol, men verdient er geen geld aan, het wordt over het algemeen op fora's gepost ;)