Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Babooshka60

Ik was meteen zo enthousiast over deze site, waardoor ik helemaal vergeten ben mij eerst een 'fatsoenlijk' voor te stellen. Ik woon op een mooi, rustig plekje in het land, dichtbij de Veluwe; een plezierige plek om inspiratie op te doen en in alle rust te kunnen schrijven. Ben zó rond mijn 23ste begonnen met schrijven. Op school moest ik altijd al voor de gehele klas mijn opstellen voorlezen. Aangezien ik dodelijk verlegen was, zag ik daar (althans toen) totaal het nut niet van in. Begin 2000 verscheen mijn eerste spirituele roman "Samhain" bij Boekenplan. Een paar jaar later volgde "De Visioendraagster." In 2007 is "De Laatste Schakel" bij Boekscout verschenen. Een spirituele, onconventionale roman die zich afspeelt in Rome en waarin mystiek, erotiek en levensbeschouwing op een intrigerende wijze samen komen. Voor het vervolg "De Medici Erfenis" zoek ik nog een goedkope POD uitgever, omdat ik niet zo enorm veel financiële armslag heb. Twee grote inspirators zijn voor mij (en tegelijkertijd ook heel uiteenlopend!) Marianne Williamson en Annie M.G. Schmidt. Op mijn website www.theartofgrowing.mysites.nl schrijf ik korte, spirituele verhalen gebaseerd op het gedachtengoed van Williamson. Sinds kort borrrelen er tot mijn grote verrassing versjes a la Annie op uit mijn pen (zie forum). Verder ben ik bezig met een cursus PR en Voorlichting. Toch met de stille hoop op de een of andere manier mijn creativiteit kwijt te kunnen in een betaalde job. Het ligt in de bedoeling om daarná verder te gaan met Copywriting en webteksten schrijven. Ik werk twee dagen per week bij Vluchtelingenwerk; deels administratief, deels wat PR en Voorlichting klussen. Overige hobby's: fotograferen, schilderen, dansen en uiteráárd LEZEN!! Leuk om bij tijd en wijle op deze site in te loggen! Leuk om erbij te horen. Babooshka

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Babooshka, welkom hier. Ik ben even naar je site gaan kijken, en heb 'afscheid' gelezen. (en de rest ook vluchtig bekeken) Mooi geschreven en knap dat het je lukt om dit verhaal zo beeldend weg te zetten. Ik hoop dat je je hier net zo snel thuis zult voelen als ik deed!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site :) Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor POD i.p.v. een reguliere uitgever?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Babooshka60. Ik wens je veel plezier op dit leuke forum.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom B! Enthousiasme is geen slechte eigenschap hoor, je hebt je nu alsnog voorgesteld. Succes.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site :) Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor POD i.p.v. een reguliere uitgever?
Ik sluit me bij Noekies opmerking en vraag aan.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Noekie en Trenke, Jullie vragen waarom ik voor POD gekozen heb en geen reguliere uitgever. Ik heb al heel wat keertjes reguliere uitgevers benaderd. Helaas toch niet de reacties waarop ik gehoopt had. Misschien ook mijn eigen onzekerheid v.w.b. "kan ik het wel?" "Ben ik wel goed genoeg?" Nja, dat soort dingen. Dus vandaar... Maar ik blijf enthousiast, geïnspireerd en schrijf gewoon ontzettend graag... En er zijn meer (nu) bekende schrijvers met POD begonnen... Ik hoop gewoon dat het ééns, ooit, goed 'raak' zal zijn. Dat is mijn allergrootste wens. Want ja, een regulier uitgever, dat is voor mij de grootste erkenning... Wordt vervolgd en dank (allemaal) voor jullie reacties.