Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

toTaalschrijver stelt zich voor....

Gegroet, Schrijven is een leuke hobby, zeg nou zelf. Vandaar dat ik me aangemeld heb op deze site en wil proberen zo her en der mijn steentje bij te dragen. Of gewoon lezen wat anderen schrijven. Eerst maar eens wat rondneuzen, dacht ik. Dan kan ik later wat schrijfsels naar binnen gooien bij het Proeflezen. Ik ben 40 jaar en nog niet zo heel actief met schrijven. Maar wil dat wel worden. Eigenlijk ben ik meer een lezer. Ik volg recensies en probeer zo bij te houden wat er zoal gebeurt in het literaire wonderland. Soms koop ik een stapeltje boeken en vorm een eigen mening. Maar ik dwaal af, want het gaat hier over schrijven. Tsja, daar moet ik mijn weg dus nog in vinden. Wie weet lukt het met hulp van hier. Groeten, Bart de Gouw www.totaalschrijven.nl

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, laat ik dan eens de eerste zijn om je welkom te heten! Ik heb al een blik op je site geworpen, aan inlevingsvermogen schort het je niet? Ik vond het er ook goed verzorgd uitzien, daarom is het misschien juist jammer dat de tekst niet perfect is. Niks belangrijks, een woordje vergeten. Dat overkomt ons allemaal wel eens, vaak juist in zinnen die we vaak veranderd hebben. Voor je de boel op de site zet, even door een ander laten lezen? Of - dom maar werkt wel - zelf hardop voorlezen? Want zo'n mooie site, daarvan is het zonde, vind ik als er (kleine) onvolkomenheden in zitten!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijven is een leuke hobby, zeg nou zelf.
Oei oei oei toTaalschrijver, wat een gevaarlijke binnenkomer! :ninja: :lol: Zoek maar eens naar het topic over of schrijven een hobby of beroep is. Verder van harte welkom hier!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, toTaalschrijver. Ik ben ook zo´n lezer. Als er een beroep ´lezer´ zou bestaan, zou ik het zijn. Maar schrijven staat ook heel hoog op mijn lijstje. Ik wens je hier heel veel plezier.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Want zo'n mooie site, daarvan is het zonde, vind ik als er (kleine) onvolkomenheden in zitten!
Dank voor je complimenten. Ja, vergeten woorden. Hardop voorlezen, anderen laten lezen, zelfs tien keer lezen. Ik ken het, pas het toe, en toch... Lang leve de redacteur, maar die heb ik niet ;-(. Zou je me kunnen laten weten waar de woorden missen (totaalschrijver@gmail.com)? Alvast bedankt.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[/quote] Oei oei oei toTaalschrijver, wat een gevaarlijke binnenkomer! :ninja: :lol: Zoek maar eens naar het topic over of schrijven een hobby of beroep is. [/quote] Er zijn mensen die voor hun beroep een muziekinstrument bespelen, anderen doen het als hobby. Er zijn beroepsvoetballers en amateurs. En er zijn schrijvers die etc.... Soms verdien je er een boterham mee, soms (meestal?) niet. Helaas?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site Bart, Moedig man om je gelijk tussen een tros vrouwen te gooien. :p Ook al kreeg je dit achteraf pas door. :confused: Blijf zo door gaan. Ik hoop dat de eerste schijnbewegingen op deze site je bevallen zijn...smile.. Hartelijke groet, Bloem

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb eerst bij proeflezen gereageerd. Hoewel ik niet veel kon bijdragen. Hier heet ik je welkom. Voorlopig kijk ik niet naar je www'tje. Kan altijd nog.