Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Myrna

Hallo schrijvers, Toen ik deze zomer een weblog bij heb gehouden voor vrienden en familie toen ik in Zuid Afrika zat, heb ik ontdekt dat ik schrijven erg leuk vind. Sindsdien voel ik steeds vaker de behoefte om columnachtige stukjes te schrijven en af en toe een gedicht. Nou ja, gedicht... een tekst recht uit het hart in ieder geval. Ik schrijf deze stukjes op hyves en krijg daar leuke reacties op. Daarom ben ik erg benieuwd wat jullie, als schrijvers, ervan vinden. Af en toe zal ik een stukje posten en daarop hoop ik zo veel mogelijk feedback te krijgen! Ook lijkt het me leuk om af en toe iets van anderen te lezen en daar misschien inspiratie uit te halen. Ik kijk uit naar jullie reacties op mijn teksten. Met vriendelijke groeten, Myrna Derksen

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo myrna, van harte welkom. ik hoop snel wat van je te lezen en hopelijk zul je een fijne tijd hebben tijdens de vele uren dat je hier rond snuffelt

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Myrna. Stukjes van anderen kun je ook van feedback voorzien, zowel daarvan als het lezen van wat anderen zeggen kun je ook van leren.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ahum: 'wat wij, als schrijvers, ervan vinden' Goed zo meisje, hemel ons maar op... Als je mijn dochter was, zou ik vragen wat je van me nodig hebt.. :confused: Van harte welkom, ik ben hier ook nog niet zo lang en voel me nog niet helemaal 'een schrijver'. Maar het begint langzaam te komen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Myrna, op dit heerlijke forum. Dat je maar lekker veel mag schrijven en ervan genieten.