Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

DvdL: Stel je voor!

Tsja, en als je nu niets voorstelt? Leve de dromen! Dat moet ik gedacht hebben toen ik op mijn twaalfde zo ongeveer voor het eerst bewust begon met schrijven. Eerst zomaar wat verhaaltjes, daarna wat meer maatschappij kritische teksten en korte verhalen. (veelal over liefde, ideale vrouwen, feesten, nachtelijke dwalingen en café's) Ondertussen schreef ik tekstjes in de clubkrant van mijn sportvereniging. Dit begon een vastere vorm te krijgen en uiteindelijk ging ik me steeds meer richten op het schrijven van columns. Deze columns kregen altijd hele positieve reacties. Sinds 2005 schrijf ik onder meer voor de SupportersVereniging van FC Utrecht over zaken die rond de club gebeuren. Dit kunnen gewoon artikelen zijn, maar ook columns of hele uitgebreide interviews. (op http://www.svfcu.nl/svfcu/index.php/column-.html zijn een aantal columns te lezen, de eerste acht zijn sowieso van mij) Ik schrijf niet alleen voor internet, maar ook voor het clubmagazine dat vijf keer per jaar uitkomt. In juni 2009 heb ik een boekje geschreven over de historie van mijn eigen sportvereniging. Dit boekje is uitgebracht in een oplage van 500 stuks. Dit boekje wordt met enige regelmaat verkocht en de winst ervan gaat naar de vereniging. Op dit moment ben ik bezig met een aantal projecten, maar zo nu en dan loop ik vast. Kortom: ik richt me nu heel erg op non-fictie, en dan met name sport, maar ooit ga ik ook (weer) andere dingen schrijven! Al een tijdje kijk ik regelmatig op deze site, en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo DvdL, welkom op dit forum!
Nou, je hebt al heel wat schrijfervaring zo te zien.
Ik wens je hier veel plezier.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Anoukplant,

Dankjewel!

groet,
Danny

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom DvdL.
Zolang je maar onthoudt dat vastlopers nog geen doodlopers zijn :) Iedereen loopt wel eens vast, hoe irritant ook. Hier op de site kun je in elk geval alle mogelijke support vinden om steeds weer doorstarts te maken.
Veel plezier hier.
Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Danny. Je kan hier een hoop leren en ervaren, maar dit is ook een ideale gelegenheid om buiten schrijven om toch met schrijven bezig te zijn, ter ontspanning.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de reacties mensen! Ik hoop hier ook zo nu en dan mijn hart te gaan luchten als het even niet loopt, maar anderzijds kan ik misschien ook anderen weer van dienst zijn met tips en adviezen...

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die DvdL, Je hebt de stoute schoenen aangetrokken. Top! Zelf ben ik in een iets andere volgorde begonnen. Eerst heb ik mij als groentje neergezet. Ach daar draai ik niet om heen. Dus een paar keer een 'column' geschreven en geplaatst..slik... Daarna dacht ik pas oeps, even mijzelf voorstellen. Je stoute schoenen houden je in elk geval op een logisch te volgen pad. Ik kijk uit naar wat je schrijft. Van harte welkom!!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet of dit topic omhoog halen handig is, maar ik ben van plan wat regelmatig op dit forum te zijn. Wegens vervelende prive-omstandigheden is dit de laatste maanden niet zo gelukt...