Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, mijn naam is Mirjam - leeuwin77

Hoi allemaal, Mijn naam is Mirjam, een 32 jarige (vrijwilig) alleengaande vrouw. Ik ben een echte boekenwurm. Ik verslind boeken. Ik hou vooral van spannende boeken, Krieg Larsson, Karen Slaughter enz. Schrijven doe ik natuurlijk ook veel, gedichten en verhalen. Ik maak graag kaarten, en pas vaak op mijn spookjes. Ik werk ik 32 per uur in een gemeentehuis. Mijn gedichten worden steeds beter maar in mijn verhalen schijn ik maar niet verder te komen. Het begint meer op een soapserie te lijken en dat was toch niet de bedoeling. Ik houd mezelf echt niet voor dat ik hoogstaande literatuur kan schrijven, dat hoeft voor mij ook niet. Spannende boeken hoeft ook niet perse. Ik wilde een roman schrijven maar ik loop vast in mijn verhaal. Ik heb wel ideetjes over hoe het verhaal moet worden maar op de een of andere manier krijg ik dat niet in woorden omgezet.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Mirjam. Welkom op dit forum!
Ik wens je veel plezier, inspiratie en wie weet kom je verder met je verhaal.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mirjam, welkom.
Plaats gerust eens een stukje van je verhaal op proeflezen. De aanwijzingen van anderen kunnen vaak goed helpen om dingen helder te krijgen.