Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Patrick de Boer

Hoi allemaal, na al een tijdje op de site rondgehangen te hebben heb ik nu besloten om me maar in te gaan schrijven en zo toegang te krijgen tot nog meer fora. Mijn naam is Patrick de Boer en ik ben 23 jaar. In het dagelijkse leven ben ik docent wiskunde en ondernemer met een videobewerkingsbedrijfje. Omdat ik merkte dat ik daar nog niet al mijn creativiteit in kwijt kon ben ik sinds kort een verhaal gaan schrijven, wat langzamerhand een beetje uitgelopen is op de ambitie om er wel serieus iets mee te gaan doen. Ik vind fantasy een leuk genre en schrijf daar dan ook graag in. Ik heb al eerder een keer een boek gepubliceerd, maar dat was mijn afstudeeropdracht en ging over wiskunde. Nu ben ik bezig met een verhaal over magiërs, monsters en oorlogen, iets heel anders dus. Ik hoop de komende tijd zo nu en dan wat vragen in het forum te plaatsen en dan met jullie hulp mijn verhaal/roman tot een goed boek te maken. Tot ziens op het forum!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom, Patrick. Enne, als je een boek op je naam hebt staan, zij het dan een zakelijk, dan ben je verder dan velen van ons. ;)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hé, Patrick. Leuk om je hier tegen te komen. Ik heb je reactie op mijn pb inmiddels gelezen. Welkom hier.