Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Halbe Hibma

Goedendag allemaal, Hier Halbe Hibma, 25 jaar en wonende in Den Haag. Van huis uit ben ik een biomedisch analist en werk ik bij het RIVM (rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu, voor de leken onder ons ;-) ). Sommigen die de metro of de pers lezen hebben misschien weleens een brief van mij gelezen in de sectie "brieven". Ik ben een persoontje die vrij eigenwijs is en niet op zijn mondje gevallen. Meeste brieven van mij zijn vaak een reactie op een artikel dat ik heb gelezen. Vaak betekent het dat ik er niet mee eens ben en probeer ik even duidelijk te maken waarom niet. Soms op een behoorlijk felle toon en soms op een subtiele toon, afhankelijk van het onderwerp en hoe zeer het mij aanspreekt. Ik vind het heerlijk om te bloggen op hyves, hoewel dit vaak vrij persoonlijke danwel emotionele blogs zijn. Natuurlijk schrijf ik niet mijn hele hebben en houwen op mijn hyves, maar wanneer ik dingen heb die ik wil delen met andere mensen dan schrijf ik er vaak een blog omheen. Ook op mijn hyves heb ik soms de nodige "schockerende" blogs geschreven, met als hoogtepunt een semi-filosofische blog genaamd "God is Dood", op basis van een uitspraak van Nietsche. Geprezen zij filosofie! Hij was uitgelicht geweest en ik heb volgens mij een stuk of 300 reacties gehad...Ik moet zeggen, ik heb toen op een leuke manier kunnen discussiëren met mensen en over hun geloof. Ik ben dus ongelovig, mocht iemand dit afvragen. Natuurlijk schrijf ik nooit kwetsend en is dat ook niet mijn bedoeling. Wanneer ik een "shockerende" blog schrijf doe ik dit altijd met de nodige argumenten waarom ik dat ene standpunt heb en waarom ik mensen wil "shockeren", welk doel erin zit. Voor mij is schrijven een manier om andere mensen te laten nadenken over allerlei aspecten van het leven. Filosoferen is min of meer een hobby van mij. Rustig nadenken over het leven. Hoewel er weinig sprake is van rustig, eerder een halve chaos maar afijn. Nou...jullie zullen vanzelf de nodige reacties van mij zien. Fijne zondag! Vriendelijke groeten van Halbe

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Halbe! Je werk klinkt interessant en je kan er vast ook genoeg over schrijven. Ik wacht je reacties dan maar af he ;)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Halbe, op dit forum.
Aan de taal en de inspiratie zal het bij jou niet liggen! Gewoon lekker doorschrijven dus.
Ik wens je hier veel plezier.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goedenavond Halbe Hibma,

Van harte welkom op de site. Succes met je plannen! Zelf mag ik een enkel keer ook reageren op een artikel in de plaatselijke krant. Schrijf ons eens wat je graag kwijt wil op deze site. Dan kunnen we daarop reageren.
Ik mag graag iets lezen als iemand ergens een uitgesproken mening over heeft.
Heel veel succes!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@MichaM: eh....Linda? In mijn familie zit geen linda sorry....Toevallig heet wel de vriendin van mijn neef linda, maar zij heet geen Linda Hibma hoor ;)