Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rampage - Even voorstellen. :)

Forumleden, Graag wil ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Rampage. Vroeger als kind zijnde had ik al een grote affiniteit met verhalen schrijven. Ik was er dan ook veel mee bezig en na een aantal schoolprojecten waarbij je zelf een verhaal moest verzinnen - die vanzelfsprekend enorm uit de hand gelopen zijn ;) - kon het natuurlijk niet meer stuk. Helaas is dat inmiddels een flink aantal jaren geleden, en heb ik sinds die tijd nooit meer verhalen geschreven. Wel op zakelijk vlak ben ik regelmatig bezig met het schrijven van technische documentatie en procesbeschrijvingen, maar dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken. De afgelopen week heb ik de eerste stappen gezet met een science-fiction verhaal waar ik al jaren mee in m'n hoofd loop en wat ik wil gaan schrijven. Vandaar dat ik me ook op dit forum aangemeld heb om tips en ervaringen van anderen te lezen, en natuurlijk om als soortgenoten onder elkaar te zijn. ;) Was getekend, Rampage.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wees welkom Rampage!

Ja, breng nu maar eens al die ideeen over op papier, waarna over op de lezer. Succes.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Rampage. SF is wel een goed genre als je gewend bent aan technisch schrijven lijkt me. Kijk hier maar eens goed rond: er is echt ontzettend veel info te vinden. Toen ik hier net was, heb ik maandenlang alleen maar gelezen en veel geleerd. Succes met je SF!