Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Xamantha probeert het nog een keer

Hallo mensen, Toen ik net "mijn account" aanklikte, zag ik dat ik al 3 jaar en 29 weken een account heb op SOL. Ik zal me na het aanmelden destijds heus wel voorgesteld hebben, maar dat berichtje kan ik nergens meer vinden en aangezien ik hier wat actiever aanwezig wil zijn lijkt een nieuw voorstelstukje me wel op z'n plaats... Mijn schermnaam is Xamantha, ik ben inmiddels 32 en, heel verrassend, ik schrijf graag. Dat is al heel lang een hobby, maar de laatste jaren heb ik er minder mee gedaan dan ik zou willen. Nieuw jaar, nieuwe kansen! In november heb ik voor het eerst meegedaan aan Nanowrimo en dat heeft de schrijfspieren lekker losgemaakt. Niet alleen het concept hielp me vooruit, ook het contact met andere schrijvenden vond ik erg fijn. Ik denk dat dit een prima plek voor mij kan zijn! Ik woon in de Betuwe met man en 5 katten en naast schrijven houd ik ook van lezen, tekenen en fotografie. Aangenaam kennis te maken!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Xamantha.
Toch nog een warm welkom op het forum, terwijl je al een ´ouwetje´ bent hier.
Goed he, dat Nanowrimo! Ik hoop dat je nog lekker veel gaat schrijven.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom terug Xamantha!! Ik kwam er vorig jaar ook ineens achter dat ik al tig jaar een account had.
Succes met schrijven.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Xamantha! Leuk: katten! Fantastisch: Veluwe :ziet-groen-van-jaloezie-smiley: :p
Heel veel plezier hier op de her-ontdekte site.
Groetjesss

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Vlooyke: 3 kattenbakken slechts ;)
@Waus: ja, NaNo gehaald qua wordcount, maar 't verhaal is nog lang niet af. Mooi doel voor dit jaar toch?
@Tja: geen officiële hond, wel een kat met hondse trekjes :)
@Daantie: geen Veluwe, maar Betuwe. Al minder jaloers? ;)

@iedereen: bedankt voor het welkom!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

[quote=xamantha]@Vlooyke: 3 kattenbakken slechts ;)
@Waus: ja, NaNo gehaald qua wordcount, maar 't verhaal is nog lang niet af. Mooi doel voor dit jaar toch?
@Tja: geen officiële hond, wel een kat met hondse trekjes :)
@Daantie: geen Veluwe, maar Betuwe. Al minder jaloers? ;)

@iedereen: bedankt voor het welkom![/quote]

Daar is toch ook gras? Dan is het daar vast ook groener dan hier, denk je ook niet? :D