Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

MHW - aangenaam!

Beste schrijvers! Net een stukje geplaatst op proeflezen dus het wordt tijd om mezelf even voor te stellen! Ik ben 22 jaar, very happily married en ik woon in Rotterdam. In het dagelijks leven werk ik op de afdeling marketing & communicatie van een grote organisatie. Daarnaast studeer ik HBO Communicatie (deeltijd). Maar zoals gezegd; mijn grootste passie is schrijven! Als kind/tiener heel veel geschreven, maar helaas een aantal jaren totaal geen aandacht meer aan besteed. Inmiddels weer veel aan het lezen en zelf weer aan het schrijven geslagen. Droom: ooit de schrijversvakschool in Amsterdam volgen. Maar... eerst nog maar wat meer levens- en schrijfervaring. Ontzettend leuk om hier veel te kunnen leren van elkaar! :) MHW

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha MHW, welkom! Met 22 jaar al getrouwd? Dat hoor je niet veel meer tegenwoordig. Zelf ga ik komende zomer pas trouwen...op 32 jarige leeftijd :0
Heel veel plezier hier!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom, MHW. Je klinkt optimistisch en ik weet zeker dat je je gauw thuis zult voelen omdat mensen van optimisten houden. ;)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom MHW en veel plezier op dit forum. Op je 22e al getrouwd zijn komt niet zoveel meer voor, maar je bent niet de enige! Ik ben ook 22 en ben afgelopen zomer getrouwd :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom! En ach, jong geleerd, oud gedaan, als je nu lekker gaat schrijven, word je vast ooit een gepubliceerd. :nod:

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Thanks voor jullie reacties :)

Daantie: leuk dat je gaat trouwen, veel plezier met de voorbereidingen!