Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Pelgrim stelt zich voor

Hallo medeschrijvers, Mijn naam is Pelgrim en ik ga eindelijk het digitale schrijversuniversum betreden. Ik ben een "30 something" vrouw uit de Randstad. Behalve een familievrouw ben ik verkoper en toeristisch gids maar, onder ons gezegd, dat is natuurlijk alleen voor de centjes: ik ben een schrijver die hoognodig uit de kast moet. Al zolang als ik me kan herinneren sta ik op en ga ik naar bed met letters en papier. Lezen en schrijven zijn als ademen. Ik heb verscheidene schrijfcursussen gedaan en ben een fervent dagboekschrijver. (Een strekkende meter sinds 1999, of wordt dat soort opschepperij hier niet op prijs gesteld? :D ) Zinnen, ideeën en fragmenten buitelen constant door mijn hoofd. Ik ben van plan om eerst heel veel rond te kijken en heel veel te oefenen want ik ben niet snel tevreden!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Pelgrim,

Er mee naar bed en er mee opstaan. Hoe enorm herkenbaar.
Succes met je ondekkingreis in deze digitale omgeving

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hallo Pelgrim. Ik ben benieuwd naar dat gebuitel in je hoofd. Zet je binnenkort iets op proeflezen? Ik beloof je dat mijn reactie mild zal zijn.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom! En succes met je Pelgrimstocht over dit forum. Een beetje opschepperij mag; er is al genoeg bescheidenheid hier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Pelgrim, op dit forum.
Ik hoop dat deze site je kan inspireren en helpen om die kast te kunnen openen en eruit te springen!
Die meter vind ik wel een grappige opmerking. Is het opschepperij of gewoon de realiteit? Het laatste lijkt me.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

In elf jaar kun je veel dagboeken volschrijven als je een beetje productief bent! Leuk je hier te treffen. Er is hier heel veel te lezen over allerlei schrijfonderwerpen: ga lekker grasduinen en vooral, ga schrijven. Doen!