Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoera gevonden: voorstellen. Mijn naam is Bloem50

Hallo allemaal, Toch nog!! Het heeft even tijd gekost maar zowaar ik heb het gevonden hoor. De plek waar ik mij kan voorstellen. :) Ik schijn alles in de verkeerde volgorde te moeten doen. :D Eerst kinderen baren, daarna 'enigzins' volwassen worden, om een voorbeeld te noemen. Eerst thuis een bedrijfje opzetten en tot slot nog eens de kamer van koophandel binnenwandelen. Vandaar, sorry dat het voorstellen 'even' wat langer duurde dan gepast was geweest. Eerst heb ik een paar columns geplaatst en nu pas stel ik mij dus voor. Ik schrijf onder de naam Bloem50. Ik ben gehuwd met een lieve gekreukelde krant, samen hebben we een volwassen dochter en zoon. Daarnaast een prachtig kleinkind van 5 maanden. Kortom 'oma' gaat maar eens uittesten of ze van haar hobby iets meer kan maken. Mijn eerste schrijfselen zijn spontaan en met opbouwende kritiek ontvangen. Dit waardeer ik oprecht en daar wil ik jullie bij deze dus voor bedanken. Ik omarm feedback en ik heb het starten op deze site ervaren als een warm bad. Bloem50

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hi Bloem. Ben ik je al niet eerder ergens tegengekomen? Het zou nog mooier zijn geweest als je het starten had ervaren als een warm bed. Gezien de verkreukelde krant, bedoel ik. Of ga ik nu te ver? Vast wel weer. Excuses dan. ;)
Welkom in ons bijzondere wereldje.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, we vertroetelen elk lid hier hoor. En dat allemaal gratis.

Alsnog welkom Bloem50. De cijfers staan voor leeftijd? :ninja:

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je moet van goede huize komen om te ver te gaan Tja :D Die excuses graag het raam uit! Hartelijk dank voor het warme welkom. Ik kan het goed gebruiken met dat versleten materiaal om mij heen. :nod: Oh en Jascha..slik..dat 50...Tja..nog 24 dagen en 9 minuten en dan bereik ik deze schone leeftijd! Dit is dus om mij mentaal voor te bereiden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oh, als dit een recente profielfoto is, zie je er nog goed uit voor 49 :rolleyes: Zonder te slijmen :)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hartelijk welkom Bloem50. Ik ben er zeker van dat wij elkaar al digitaal hebben ontmoet. Veel succes maar vooral voldoening.
Mocht je denken dat het doorbreken van de 50grens voelt als het belanden in een andere wereld dan kan ik alleen maar zeggen 'nonsens'.
Mocht je een abonnement op de PLUS nemen let dan op je kinderen, ze zullen zeggen: 'Daar ben JIJ nog te jong voor.'

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Bloem, op dit heerlijke forum
Ik wens je veel plezier hier en met je schrijfsels en je krant!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, we vertroetelen elk lid hier hoor. En dat allemaal gratis.
:lol: Dat is wel een quote waard Welkom Bloem!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb mij wat op de hals gehaal met mijn krant. Komen we in het ziekenhuis tegenover een cliente met in mijn ogen een nagenoeg overleden krant te zitten. Ik vraag haar: 'Jij of hij?' Cliente:'voor mij. En jij?' Ik knik naar mijn man en krijg de reactie: 'oh, je krant dus'! Kijk, dat is nog eens lol hebben! Lieve groeten van Bloem

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bloem.
Ik had precies hetzelfde: eerst stukjes plaatsen op proeflezen en dan pas voorstellen.
Inmiddels zijn we elkaar in digitale zin al tegengekomen. Maar hierbij dan alsnog een digitaal welkom.
Misschien dat bij het forumonderwerp 'thema's in verhalen' iets met die krant gedaan kan worden. Nieuws is al oud als je het leest, of zo.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha die Pim.
Dank je wel voor je welkom. Prettig met je kennis te maken.
Ik zal eens wat verder gaan neuzen op de site. Formuonderwerp: thema's...in verhalen..Ik heb geen idee dat dit
ook tot de mogelijkheden behoort. Helpt mij even wat je bedoelt met: nieuws is al oud als je het leest, of zo..
Misschien een blonde vraag, maar ach.. so what! Vertel!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

He Bloem.
Soms komen er, terwijl ik iets opschrijf, van die spontane gedachten of oneliners (in goed Nederlands) omhoog borrelen.
Deze vond ik wel aardig omdat je door de ontwikkeling van steeds nieuwere geavanceerdere technieken nieuws ook veel sneller oud is dan vroeger. Voor je het leest is er al wel weer een nieuw bericht over geschreven (dan dan ook alweer verouderd is). Zeker met nieuws in een krant geldt dat voordat deze op de deurmat ligt je via Internet alweer een paar stappen verder bent.
Ben zelf ook redelijk blond en ik snap mijn eigen uitleg een keertje (eindelijk). Zal voor jou daarom zeker moeten gelden. Zo blond zie je er niet uit op het fotootje (of is het een kleurtje??)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lieve Trenke, Vlooyke, Pim, Angel B, Four Seasons, Wolfje, Anouk plant, Bob B, Jasha en Tja, Te ver gaan is bij mij niet zo snel aan de orde Tja. Dat heb je wellicht al door. Jasha, hartelijke dank voor je lieve woorden, neem wat te drinken van mij in het cafe. Wolfje dank voor je vrolijke opmerking. Ik zie wel degelijk eerder de zon dan de schaduw. Kortom al zeg ik het zelf, het woord vrolijk past bij mij. Goed gezien. Vlooyke lees jij eens mijn laatste stukje bij proeflezen als je wilt. Graag hoor ik van jou en jullie allemaal het liefst hoe het overkomt. Onzeker? Ik? Ach, valt best mee :o !! Ook al ben ik nu bezig met een behoorlijk pittig onderwerp te beschrijven (leren omgaan met chronische pijn). Deel 2.2. staat erop. Ik beloof dit af te wisselen met een luchtige column! Ik kijk uit naar jullie reactie. Mijn laatste stukje staat wat 'eenzaam' te wachtten om weer een lading tips te ontvangen. Ik zal ze omarmen! Pim, de kleur is hier en daar een vleugje zilver. :nod: Trenke ik vind 50 niet oud hoor! Het duurt nog een flink poosje. Wel zeven hele dagen en een klein uurtje, verder ben ik er niet zo mee bezig. :D Welnee, ik ga het lekker vieren in de kroeg. Fijn weekend allemaal, Bloem

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Bloem, geef me even wat tijd om op je stukje te reageren. Ik begrijp trouwens niet dat sommige mensen dat niet doen nadat ik me echt voor ze heb ingezet. :confused:

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij krijgt alle tijd van de wereld! Ik waardeer het altijd oprecht. Ik probeerde even deze oproep ook andere mensen te benaderen. Ik wil niet dat het aldoor op jouw nek neerkomt. Dus rustig aan! Je bedoelt dat ze niet lezen wat jij schrijft en reageren? Het probleem dat ik niet zoveel te bieden heb op deze site. Menig schrijver is zoveel verder! Ik reageer dan wellicht zelf ook te weinig... :nod:

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inmiddels zitten we alweer in januari 2013. De foto vervang ik nog niet. Ik lijkt geen drie maar zes jaar ouder....smile... De tussenstand wat het schrijven betreft van de laatste drie jaren. * 'Slecht Bevallen' (Een boek voor mensen met chronische pijn en/of beperkingen en hun naasten.) Goed verkocht. Derde druk. Er is tevens een luisterboek van gemaakt en het ligt in bibliotheken. Ik heb aan vier wedstrijden meegedaan. 1. Vaderbrieven 2. Ik feliciteer je 3. Overspel. (Komt in het voorjaar uit) 3. Niets is wat het lijkt. Alleen 'Niets is wat het lijkt', hoorde niet bij de winnende inzendingen. Dit vond ik achteraf begrijpelijk. Nu probeer ik moed te vatten om een tweede boek te schrijven. Met schroom zal ik een eerste stukje op de site plaatsen. Geen idee of iemand dit leest. Maar het is fijn om weer wat meer betrokken te raken bij SOL. Hartelijke groetjes, Bloem

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Bloem, en veel succes met het schrijven! Die verkreukelde krant... hmm. Misschien denk ik soms iets te letterlijk. Pardon.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag lieve Bloem, Ik vind het toch heel bijzonder zo, om jezelf Bloem te noemen en dan als onderschrift de dag te plukken. Altijd leuk je te lezen ;)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bloem ik ga je link bezoeken In de tussentijd babbelen we gezellig achter de coulissen Ik ken je nu als proeflezer en acht mezelf zeer gelukkig dat je m'n stuk leest

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, die Bloem50, welkom enne... ken ik je ergens van? Zekers, leuk om je hier te zien. Met een :{} zoen voor Bloem.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Bloem, Ik moest natuurlijk spontaan denken aan de dichter, bij je naam ;) Ook met gekreukelde krant vrees ik dat ik zoals anderen een te letterlijk beeld oproep ;)... Als dat jij is op je foto, zie je er nog knap uit hoor om oma te zijn ;).