Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

JaapU stelt zich voor

Beste medeforumdeelnemers, Dit is mijn eerste post op dit forum. Mijn naam is Jaap en ik ben sinds korte tijd bezoeker van deze website (en inmiddels ook lid). Ik was altijd al geïnteresseerd in schrijven maar eigenlijk heb ik er nooit echt iets mee gedaan tot ik een tijdje geleden werd gevraagd columns te gaan schrijven voor een (vak)website. Inmiddels heb ik gemerkt dat ik dat erg leuk begin te vinden, zeker nu ik zie dat de stukjes ook steeds meer gelezen worden. Ik hou niet zo van half werk dus wil ik me via deze site en eventueel cursussen wat meer bekwamen in het schrijven. Naast kunst is het natuurlijk ook gewoon een ambacht en dat kost oefening en daarbij is begeleiding en commentaar zeer welkom. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar tot die tijd heb ik er in ieder geval een hobby bij. Jaap

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Jaap.
Wat een fijne vraag is er aan jou gesteld! Dat lijkt me ontzettend leuk om te doen, columns schrijven.
Ik wens je hier heel veel plezier, inspiratie en vooral heel veel schrijfsels.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom JaapU!

Wel apart dat je zomaar gevraagd wordt dan. Maar het is meteen heel werk, wat je liever hebt dan half werk.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom JaapU!

Tegen mij mag je gewoon jij zeggen hoor. :)
Het forum heeft mij de laatste weken al zoveel gebracht. Dat dit ook voor jou zo zal uitpakken.
Gezien de mensen die erop staan mag je er alle vertrouwen in hebben.
Bloem