Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Svenson stelt zich voor

Al een aantal dagen zwerf ik over de site, opzoek naar een geschikte plek om voor het eerst een bericht te plaatsen. Is het alleen verstandig om meteen met mijn mening te gaan strooien, zonder eerst even voor te voorstellen? Straks sta je meteen bekent als betweter en dat is toch niet de (eerste) indruk die ik wil maken. Een korte introductie is dus wel gepast: Mijn naam is Svenson en ben nu zo’n 3 jaar aan het schrijven. Althans ik doe een poging. Ik ben dan ook vooral lid geworden van deze site om te leren en ervaringen te delen met andere schrijvers. Naast schrijven heb ik ook interesse in sport en muziek. Hier haal ik veel inspiratie uit, net als uit mijn eigen leven en dingen die om mij heen gebeuren. Ik ben ook actief op een andere verhalensite, maar daar stellen ze het toch vooral op prijs als je afgeronde verhalen plaatst, daar waar ik juist heel veel losse ideeën heb die nog naar elkaar toe moeten groeien tot één geheel. Ik hoop onder ‘proeflezen’ snel iets te plaatsen, zodat jullie mijn schrijfsels van commentaar kunnen voorzien.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Svenson.
Welkom op deze website.
Je zult het vast naar je zin krijgen hier, want het is een geweldig forum als je van schrijven en lezen houdt!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hoi Svenson. Welkom bij de club. Gezien je naam heb je lekker veel geschaatst de afgelopen dagen.
Ik ben benieuwd wat je op proeflezen plaatst.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eerst voorstellen, dan meningen geven. Anders is het echt ongeoorloofd, hehe..

Welkom svenson! Ik heb trouwens nog niet gelezen van welk bouwjaar je bent.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bedankt voor jullie welkom.

@ Tja en jascha,
ondanks dat mijn naam anders doet vermoeden ben ik 19 jaar geleden in Nederland ter wereld gekomen. De schaatsen staan ook gewoon nog in de kast, geef mij maar de zomer!