Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hoi ik ben fietskip

Mijn naam is inge Mijn hobby is schrijven. Die kunst heb ik ontdekt. en het zal altijd mijn hobby blijven.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Er was eerst de kip of tewel chicky, die naam kreeg ik na een zatte bui met carnaval
Daarna kwam de fiets omdat ik een nick name moest verzinnen voor het chatten.
Eerst had ik motorkip, maar daardoor kreeg ik vragen over mijn motor die ik niet had.
Maar ik had wel een fiets..

Hopelijk heb ik zo alle twee de vragen beantwoord.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hm, eigenlijk wel. Hoewel hier geen mensen zitten die alcohol gebruiken, uitgezonderd ik dan en misschien nog een paar of heel veel.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom fietskip alias Inge!

[off-topic]Ik weet ook eigenlijk niet hoe Tja aan haar naam komt. Ik zal het haar eens vragen in haar voorsteltopic.[/off-topic]

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Van harte welkom fietskip! Leuke naam. Hopelijk voel je je snel thuis.
Aan de mensen zal het niet liggen. Ik ervaar het gebeuren hier op de site als uiterst positief.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik vind het in ieder geval wel heel interessant hier.
Ik ben mijn ogen al aan het uitkijken waar ik waar kan plaatsen.
Als ik rond kijk dan zie ik al schrijvers met een boek, dat is bij mij niet aan de orde.
Ik heb vroeger wel kinderverhalen geschreven en geprobeerd te laten publiceren, maar geen succes,
En na mate ik het kind in mij verloor, verloor ik ook het schrijven van kinderverhalen.
Nu schrijf ik korte columns/gebeurtenissen/algemene verhalen en komt er ook regelmatig een gedicht in handen.
Maar voornamelijk voor op hyves of voor op mijn nieuwe blog, maar een ambitie voor een boek is voor mij te hoog gegrepen.
Wel koop ik elke jaar een staatslot in de hoop dat ik genoeg win om een keer een dichtboek in eigenbeheer uit te brengen.
Maar tot voor heden rommel ik lekker aan met woorden op mijn pc en plaats ik ze op mijn hyves of op mijn (heel) nieuwe blog.