Archeryangel
Hallo,
Sinds dit een schrijfforum is zal ik dan wel vertellen waarom ik ben/wil gaan schrijven.
Sinds een maand of zo ben ik begonnen een verhaal te schrijven. Sinds ik nog tegen een paar problemen op liep ben ik gaan zoeken op internet en hier terecht gekomen.
Ik ben het soort persoon dat veel verhalen in haar hoofd heeft, maar waarvan maar weinig op papier terecht komt. Zelfs na het volgen van een schrijfcursus.
Ik hoop dat ik antwoorden op mijn vragen hier allemaal kan krijgen en dat mijn boek misschien ooit afkomt en hopelijk uitgegeven wordt.
Groetjes
Welkom A! 'Het' soort
Welkom A!
'Het' soort persoon zul je hier vaker tegenkomen. En met vragen en antwoorden kun je hier prima terecht.
Welkom, Archelyanger. Waar
Welkom, Archelyanger. Waar gaat je boek over?
Als je hier een rondneust zul je zien dat veel van je vragen al eens beantwoord zijn.
Welkom! Archelyanger! Ik kan
Welkom! Archelyanger! Ik kan mezelf helemaal herkennen in je verhaal. Ik ben ook benieuwd waar je boek over gaat. Hopelijk voel je je hier, net als ik, snel welkom.
Welkom Archelyanger! Zoek en
Welkom Archelyanger! Zoek en je zult hier veel vinden dat je verder helpen kan. Ik vroeg me trouwens af of je soms engelstalig bent van oorsprong? Succes met schrijven!
Welkom Archeryangel, aparte
Welkom Archeryangel, aparte naam.
Ik hoop dat je hier met veel plezier zult rond dwalen en dat het je inspireert tot nog meer schrijfsels.
Welkom! Succes met schrijven.
Welkom! Succes met schrijven. Gewoon tijd vrijmaken en schrijven, al is het maar één avond in de week. Zo begon ik op de maandagavond, die is nog altijd heilig, maar ik trek de dinsdag erbij en soms nog meer avonden.
Ariadne schreef:Welkom
[quote=Ariadne]Welkom Archelyanger! Zoek en je zult hier veel vinden dat je verder helpen kan. Ik vroeg me trouwens af of je soms engelstalig bent van oorsprong? Succes met schrijven![/quote]
Ik ben gewoon nederlands. Als je dit nog leest zou ik graag willen weten hoe je erbij komt?
Beetje late reactie, maar
Beetje late reactie, maar alsnog van harte welkom!
Ik denk dat Ariadne erbij komt door de manier waarop je het woord 'sinds' gebruikt, nl. als een anglicisme. :)
Archeryangel van harte welkom