Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Writerinspe

Hi iedereen! Ik ben Petra, een writer in spe, :nod: Ik wil me hier graag in het kort voorstellen. Toen ik klein was al, schreef ik gedichtjes voor sinterklaas, maakte ik de mooiste kerstkaarten, schreef ik korte verhaaltjes, briefjes in de klas en was ik gefascineerd door woorden. Een hele tijd geleden begon ik een "verhaaltje" te schrijven. En dat verhaaltje telt inmiddels 53 pagina's. Hier en daar loop ik nog wel eens tegen dingen aan. Lees: kan niet schrijven/geen inspiratie/het komt nooit af etc. Sommige van jullie zullen zich daar waarschijnlijk in herkennen. Anderen niet. Niemand heeft immers verteld dat het gemakkelijk is? De droom: mijn eigen boek, in mijn eigen boekenkast. De grote droom: mijn eigen boek, in andermans boekenkasten. Hopelijk kan ik op dit forum ideeen uitwisselen, en kennis maken met mensen die dezelfde passie hebben als ik. Mocht iemand zich in mijn verhaal herkennen, neem dan contact met me op. Ik zou het leuk vinden om hier ook "nieuwe vrienden" te maken en van anderen te kunnen leren. Liefs, Petra.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Petra, welkom, je bent hier op het juiste adres! Als je hier vaker komt, zullen de mensen hier als vrienden gaan voelen. Zo voelt het voor mij in ieder geval wel. En als je meetings bezoekt en/of achter de schermen ook contact krijgt met andere sollers, dan kunnen dat ook vrienden worden, ook al is de insteek van dit forum natuurlijk niet om vriendjes te zoeken, maar om over schrijven te praten.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom Petra!

In welk genre is het verhaal dat je aan het schrijven bent? Is het de bedoeling dat het een kort verhaal wordt of moet het uiteindelijk de omvang van een roman krijgen?

In elk geval veel succes en tot ziens hier.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik voel me hier nu al welkom. Natuurlijk begrijp ik dat dit forum niet bedoeld is om "vriendjes" te maken. Maar om gedachten uit te wisselen en elkaar te ondersteunen. Uiteindelijk zullen daar hier en daar toch wel wat vriendjes met dezelfde ambitie uitrollen denk ik zo, niet te voorkomen en ook niet nodig om te voorkomen. Lekker warrig weer, volgen jullie nog? :D

Ik ben 25 jaar oud, mag ik me daarmee tot een van de jongeren rekenen op dit forum?
Het verhaal dat ik schrijf zal zich hopelijk vormen tot een roman. Maar ik probeer de insteek: "ik zie wel hoe het loopt" te hanteren. Ik wil vooral niet het plezier in het schrijven verliezen door een grote druk op mezelf te zetten.
Ik zou het leuk vinden om jullie wat te laten lezen. Kan dat en mag dat op dit forum?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Writerinspe, je kunt teksten laten proeflezen in het juiste onderdeel van de site. Ik wild een link plaatsen, maar zag dat je net gepost had in het juiste onderdeel. :)
Als je 25 bent, behoor je niet tot de oudsten, maar er zijn er ook jongere, hoor. Appel en rietje zijn beide jonger dan jij en zij hebben al chicklit op hun naam staan, uitgegeven door Zomer en Keuning, dus je bent zeker niet te jong. ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nee, met 25 jaar ben je te oud en afgeschreven...Nee, je bent hier een jongere. Ik heet je welkom Writerinspe.

Er zitten hier meerdere ervaringsdeskundigen in positieve en negatieve zin. Van beginner tot gevorderde.

Een eigen boek in handen kunnen houden is ook een droom die je graag werkelijkheid ziet worden. Ik hoop dat je dat doorzet.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hee Writerinspe, welkom hier! Je gaat het hier vast naar je zin hebben. Heel herkenbaar verhaal, maar bij mij begint het toch echt ergens op te lijken. Dit forum helpt in elk geval daarbij. Veel plezier met je schrijfsels!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank jullie voor de reacties. Ik vind het erg leuk om hier rond te kijken en me te laten inspireren door jullie schrijvers. Ik voel me wel nog erg onervaren en het is moeilijk om dan een reactie te posten uit "schrijversoogpunt". Maar wellicht kan ik dat even loslaten en het benaderen als "lezer", en jullie ook van wat fijn commentaar voorzien!
Liefs,

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Ook van mij nog een warm welkom in deze winterse tijden. :) Mooie tijd van het jaar om hier binnen te vallen, een goed voornemen? ;)