Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elennemarianne NIEUW

Hoi allemaal, :) Ik zal mij even in het kort voorstellen. Mijn naam is Elenne Marianne van put. Ik ben 22 jaar oud of jong het is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb nu 1 boek op mijn naam staan en de afspraak dat er dit jaar nog 2 volgen. Op zich is dat niet zo moeilijk aangezien ze al af zijn hahaha. :confused: :confused: Maar goed ik schrijf voornamelijk jeugd boeken. Je kan mijn boeken reeks vergelijken met een soort Harry Potter Of Twilight kortom het neemt je lekker mee. Momenteel ben ik druk bezig met promoten van mijn boek. Hebben jullie nog tips?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom EM, Eerste tip: vul de titel van je posting even aan met je naam (dan ben je altijd makkelijk terug te vinden via de zoekfunctie). Tweede tip: blijf lekker aan de schrijf en neus vooral overal rond op dit forum.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. Nu ben ik wel benieuwd naar je eerste boek. Ga je ons daar meer over vertellen? Of heb je een website waar we rond mogen neuzen?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom EM. Overigens zijn dat mijn initialen waaronder mensen van de 'andere site' ZZ, mij kennen. Daar heet ik Eline-Mara. Afgekort, goed geraden EM. Ik ben benieuwd naar je Harry Potter vergelijking. Zet eens een proefstukje neer?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo elennemarianne. Het merendeel van de mensen is ouder dan jij, dus zie jezelf maar als jong. Hoe jonger je bent, hoe ouder je je soms voelt. ;) Over boekpromotie is al heel veel te lezen op deze site, gebruik de zoekfunctie maar eens. Kun je iets meer vertellen over je boeken? Waar komen ze uit?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi elennemarianne, veel plezier op het forum. Er is hier altijd iets te doen. Ik ben één van de vroege stamgasten. ;)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede avond allemaal, :D Hartstikke bedankt voor jullie leuke en vooral lieve reacties, Ik heb inderdaad een site waar je kunt rondneuzen elennemarianne.come2me.nl daar staan ook fragmenten van uit het eerste boek op. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Pff ja qua promotie ben ik echt druk heb inmiddels een eigen logo en bedrijfsnaam, posters,flyers en ben nu bezig met de contacten te leggen naar de pers. Ik heb mijn boek onder eigen beheer uitgegeven via Pumbo.nl Als je echt je boek zelf wilt uitgeven is dat een goede optie. Ik vond het heel fijn dat ik begeleiding kreeg omdat, dit mijn eerste boek was. verder ben ik wel blij met dit forum want het was voor mij in het begin zwemmen in een zeer diepe plomp. Nouja bekijk gauw mijn site is ik ben echt benieuwd wat jullie er van vinden!!! veel liefs Elenne :{}

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

[quote=Eline.]Hallo :) Welkom :)

Ben zelf ook 22 en ik beschouw het maar als jong, haha.[/quote]
Zou het eventueel zo kunnen zijn, dat je met 22 nog gewoon jong bent? Geniet ervan. En Elenne M., wat een professionaliteiten op deze leeftijd, :nod: petje af voor je.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom EM (Lange namen worden vlotjes afgekort :) )
Je hebt 'the place to be' op schrijversgebied eindelijk gevonen; reken maar dat je hier veel nuttige tips zult vinden, ook voor het promoten van je boek.
Groetjesss D.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom elennemarianne, je scoort aardig voor de langste naam op dit forum! Goed zeg, dat je al een boek hebt uitgegeven en dat er nog twee volgen! Ik wens je hier heel veel plezier en succes met het promoten van je boek.