Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw: CynthiaS

Hai, ik ben nieuw hier, dit forum werd me aangeraden door Chinouk, die hier ook op het forum zit. Ik ben hier beland doordat ik bezig ben met mijn eerste 'echte' verhaal en mijn grote droom is om die over een poosje in de winkels te zien liggen. Mijn eigen boek is echt een droom. And much more te come, natuurlijk ;-) Ik ben trouwens bezig met een roman, een chicklit. Over mezelf: ik ben negentien en tweedejaars studente Journalistiek. Ik hoop dat ik hier veel kan leren! Groetjes, Cynthia

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je je hebt aangemeld! Ik ben hier ook ooit terecht gekomen via een forummer (Judith Visser/hier Kim) en ben hier ook blijven plakken. :D Ik denk dat je heel veel aan SOL zal hebben.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, CynthiaS. Mou, als Chinouk je heeft verwezen, zul je wel een beetje weten wat je hier kunt verwachten. Je zult je vast thuis gaan voelen!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cynthia! Jouw droom is ook een beetje de mijne: ik zou het ook geweldig vinden om ooit een roman uit te geven en ben eveneens bezig aan een chicklit. De eerste versie is bijna af. Dan komt er even een pauze omdat ik binnen nu en twee weken een tweede kindje verwacht. Als alles weer in rustiger vaarwater zit, wil ik gaan herschrijven. Wie weet kunnen we nog veel van elkaar leren hier! Ik wens je veel plezier op dit forum en natuurlijk... veel schrijfproduktiviteit. ;)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties!! En Miss Moneypenny, wat leuk dat we dezelfde droom hebben! Mijn eerste versie is nog lang niet af, ik heb nu 14.000 woorden dus al wel een beetje op weg. Maar goed ik studeer verder gewoon en heb nu even vakantie dus iets meer tijd dan normaal. Ik ben al een half jaar bezig maar schreef met tussenpozen, nu wil ik echt elke dag tussen de 2 en 3000 woorden schrijven om er een beetje vaart achter te zetten. En alvast gefeliciteerd Miss, wat spannend zeg!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Cynthia, ik vind 14.000 woorden al een heel eind hoor. De meeste beginnende schrijvers schrijven hun eerste boek natuurlijk naast hun dagelijkse verplichtingen als werk/studie. Daarom kan zo'n eerste boek best lang duren. Ik ben er nu een jaar mee bezig. Doorzettingsvermogen is belangrijk, heb ik gemerkt. En wat jij zegt: jezelf dwingen regelmatig te schrijven, is zeker ook een aanrader. Nogmaals succes!

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn eerste boek nooit afgemaakt ;) Dus 14000 woorden is zeker een prestatie. En jezelf dwingen helpt wel. Ik schrijf altijd beter in november met nanowrimo dan tijdens de rest van het jaar.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cynthia, Geef je ogen maar eens goed de kost hier op SOL, je zult er veel aan hebben! En succes met schrijven natuurlijk.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cynthia! We vinden hetzelfde genre leuk, ben ook into chicklit! Momenteel met mijn tweede boek bezig. Succes met je plannen en dromen!