Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw: CynthiaS

Hai, ik ben nieuw hier, dit forum werd me aangeraden door Chinouk, die hier ook op het forum zit. Ik ben hier beland doordat ik bezig ben met mijn eerste 'echte' verhaal en mijn grote droom is om die over een poosje in de winkels te zien liggen. Mijn eigen boek is echt een droom. And much more te come, natuurlijk ;-) Ik ben trouwens bezig met een roman, een chicklit. Over mezelf: ik ben negentien en tweedejaars studente Journalistiek. Ik hoop dat ik hier veel kan leren! Groetjes, Cynthia

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je je hebt aangemeld! Ik ben hier ook ooit terecht gekomen via een forummer (Judith Visser/hier Kim) en ben hier ook blijven plakken. :D Ik denk dat je heel veel aan SOL zal hebben.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, CynthiaS. Mou, als Chinouk je heeft verwezen, zul je wel een beetje weten wat je hier kunt verwachten. Je zult je vast thuis gaan voelen!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cynthia! Jouw droom is ook een beetje de mijne: ik zou het ook geweldig vinden om ooit een roman uit te geven en ben eveneens bezig aan een chicklit. De eerste versie is bijna af. Dan komt er even een pauze omdat ik binnen nu en twee weken een tweede kindje verwacht. Als alles weer in rustiger vaarwater zit, wil ik gaan herschrijven. Wie weet kunnen we nog veel van elkaar leren hier! Ik wens je veel plezier op dit forum en natuurlijk... veel schrijfproduktiviteit. ;)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker