Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eerst voorstellen, dan verder! Pim

Dat gebeurt mij nou vaker, Kom ergens binnen, kijk rond, begin met iemand te praten en pas dan valt de blik van verwondering me op: Wie ben jij eigenlijk? Oeps, vergeten voor te stellen!! Zo ook op deze prachtige website: twee schrijfselen geplaatst maar voorstellen? Ho, maar. En dat, terwijl ik best wel weet dat de eerste indruk belangrijk is. Daarom, bij deze: Hoi, ik ben Pim. In een wereld waar drukke werkzaamheden en activiteiten noodzakelijk blijken te zijn (in ieder geval om niet het huis uitgezet te worden) vinden mijn schrijfactiviteiten plaats op momenten van de dag waarop de wereld stil en vaak donker is. Mijn wapenfeiten tot nu toe: - Als 16 jarige samen met een vriend een periodiek opgericht; Simioles. Aantal uitgaven: 4. Oplage: 2. Herdrukken: 0. - Daarna bijna meer geschrapt dan geschreven - In 2008 een halfjaar een column geschreven voor een Amerikaans krant. Klinkt stoer maar realiteit is: Klein dorpje waar ik ooit als uitwisselingsstudent een jaar heb doorgebracht, ergens ver weggestopt in het Midwesten van dit enorme land. Aantal lezers: mwah. Aanta lezers van de column: nog minder. - Nu ruim anderhalf jaar werkend aan het eerste verhaal dat er een beetje op begint te lijken. Dromen: - zoals zovelen: schrijver worden. Dan nog mijn gebruikersnaam: pm01004 is afstandelijk maar ik heb nog niet uitgevonden hoe ik die kan wijzigen. Tips zijn daarom welkom. Tot die tijd is mijn gebruikersnaam synoniem voor mijn eigen naam. Groet Pim

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Pim, van harte welkom dan! Dan hebben we een beetje gevoel bij pm01004. Als je een andere naam wil, dan zul je dries eenmail/pb moeten sturen. Veel plezier hier op de site. Groetejsss D.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom in de laatste dagen van 2009 Pim! Leuke voorstel, Pim. Enthousiasme straalt er vanaf. Vanwaar heb je voor dat plaatje gekozen bij je naam? Heeft het een betekenis, of heb je het zelf ontworpen?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Pim, van harte welkom! Veel plezier op deze prachtige site. Grappige presentatie van jezelf. :)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank zo ver voor de mooie reacties. @daantie. Dank voor je tip @jascha. Heb tijdens de laatste zomervakantie een foto gemaakt van een rij amandelbomen. Voor mij een foto die de vrijheid van zo'n vakantie verbeeld. Daarbij, aan het eind van die rij bomen lijkt het op de foto op te houden. In werkelijkheid ligt daar weer iets nieuws wat ontdekt kan worden. Iets wat mij tijdens het schrijven ook regelmatig gebeurt. @eline. Stil en donker is wellicht relatief maar de intensiteit van beide voor een deel afhankelijk van waar je woont. Midden in een stad wordt dat misschien wat lastig. Waar ik woon kan het 's nachts aardig donker en heel stil zijn.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dag Pim, van harte welkom hier. Ik heb genoten van hoe je je zelf voorstelt, ook de uitleg over de foto en hoe dat met schrijven net zo is - en dan ook nog je mooie onderschrift. Leuk! Ik hoop dat de site jou veel zal brengen en jij de site ook. ;) groetjes, Ariadne

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Pim! Ook namens mij van harte welkom op SchrijvenOnline! Ik hoop dat je het hier naar je zin krijgt en verder... Enjoy! 8)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoera, eindelijk is het gelukt.
Met dank aan Dries is pm01004 vanaf nu gewoon Pim.
Zelfde persoon, nieuw jasje, zullen we maar zeggen

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Handig om dat in je topictitel ook even te wijzigen? Kunnen we je terugvinden als we dat willen. Klik op bewerken boven je eerste bericht. :!: