Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yor, hallo!

Hallo allemaal, Laat ik mezelf ook maar even voorstellen (voor goed fatsoen). De naam is Roy en de laatste tijd ben ik meer en meer aan het schrijven. Hoe meer woorden mijn vingers verlaten via het toetsenbord hoe leuker ik het begin te vinden. Tot nu toe ben ik een keer of 5 begonnen aan een verhaal, maar nooit verder gekomen dan het eerste hoofdstuk. Als eenmaal het complete verhaal in mijn hoofd klaar is dan stoppen mijn vingers met typen. Ik ben ook meer een verhalen verteller dan verhalen schrijver, als ik in mijn hoofd bij het einde ben dan is het wel klaar... waarschijnlijk omdat ik niet schrijf met een doel. Ik heb geen drive meer dan om het af te maken. Daar probeer ik dus, met jullie enthousiasme voor het schrijven, vanaf te komen!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou beginnen met een opzet, een fundering en een rasterwerk voor je verhaal. Ik denk dat als je een lijst met gegevens hebt het een stuk makkelijker is om verder te schrijven dan een hoofdstuk. Wij houden mensen hier soms ook af van het schrijven, maar dat merk je wel aan de verslavingsfactor die SOL bevat. Welkom Yor!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, welkom Yor. Wat een geinige avatar heb je! Wat je zou kunnen doen met je verhalen is, als je ze vertelt, het opnemen. Dan kun je ze daarna uitschrijven. :D

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat je zou kunnen doen met je verhalen is, als je ze vertelt, het opnemen. Dan kun je ze daarna uitschrijven. :D
Het onthouden is geen probleem, de motivatie vasthouden om het uberhaubt nog op te schrijven is het probleem. :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Yor, daar worstelen wel meer mensen mee, hier. Sollen helpt ook niet echt kan ik je vertellen. Een digitale aai voor je avatar. Ben gek op katjes. dat is ie toch? xsg

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yor. Om een "drive" te krijgen om je verhaal af te maken kun je mee gaan doen aan schrijfwedstrijden. Dan heb je deadlines.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om een "drive" te krijgen om je verhaal af te maken kun je mee gaan doen aan schrijfwedstrijden. Dan heb je deadlines.
Daar zit ik inderdaad ook aan te denken ja, dat zou toch moet werken bij een competitief persoon als ondergetekende!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Je kunt ook nog meedoen met onze 'post-nanowrimo'uitdaging: 25.000 woorden schrijven in de maand december. We zijn al halverwege en onze klassementleidster staat al op zo'n 16.000 geloof ik, dus een echte uitdaging! ;)