Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijmer

Hallo schrijvers, Mijn naam is Hanneke en ben 31 jaar. Ik werk sinds 6 jaar zelfstandig als interieurarchitect in de breedste zin van het woord. Zo ontwerp ik verlichting, interieurproducten, interieurs en schrijf ik columns over mijn visie op de (ontwerpers)wereld sinds een paar jaar. Hier ligt, geloof ik, mijn nieuwe passie. Het schrijven is uitdagend en verrassend. Hier hoop ik me hier wat meer te kunnen ontwikkelen. Tot nu toe vermaak ik me in ieder geval kostelijk met alle kennis en oefeningen op deze site. Lijkt me leuk om kennis te maken met jullie als schrijfgenoten. Vrolijke groet van Hanneke

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel. Op het moment ben ik erg aan het zoeken naar wat er is en wat ik kan en wat mij ligt. Ik wil me wel meer op schrijven concentreren en denk na over hoe en wat ik zou willen produceren. Een roman schrijven ligt mij denk ik niet, maar beschouwend schrijven in combinatie met beelden lijkt me wel heel leuk. Ik ben echt een groentje op schrijversgebied, dus sta nog overal voor open.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Groen is mijn lievelingskleur! Toch heb al heel wat nuttigs gelezen hier van zowel knopjes als ontloken bloemetjes.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mijmer, welkom op dit forum! Ik wens je hier veel plezier en vooral lekker veel schrijven en lezen. Dat gaat vast lukken.